نيوکاسل

نیوکاسل داستان حول محور فرید یکی از شخصیت های فیلم است که ساعت 9 صبح خبر دار می شود که صاحب یکی عمارت ارثی شده است او بلافاصله خودرا با هواپیما به مقصد می رساند به گونه ای ساعت 9 شب به عمارت می رسد و به ساکنین آن مهلت می دهد که آنجا را خالی کنند...

دانلود فیلم ایرانی نيوکاسل با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با ۴ کیفیت اضافه شد

پیش نمایش رسمی فیلم افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم :

نام فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور است که در سال 1395 تولید و بعد از سه سال در تیر ماه 1398 اکران عمومی در آمد.این فیلم اولین سازه محسن قصابیان محسوب می شود و شاید یکی از علل طول کشیدن ساخت آن تازه کار بودن او در کاره حرفه ای بوده باشد هرچند دلایل دیگری هم نظیر مشکلات پروانه ساخت و فیلم برداری و انتخاب بازیگر هم بوده که موجب تاخیر طولانی مدت فیلم نسبت به سایر فیلم های سال 95 شده است اما در نهایت نیوکاسل به اکران عمومی در آمد و بعد استقبال قابل توجهی که داشت سه ماه بعد یعنی مهرماه به پخش شبکه نمایش خانگی در آمد.

آیا این ساخته ارزش دیدن دارد؟!

اگر به عنوان فیلم دقت کنید متوجه می شوید نامی کاملا متفاوت دارد و داستان آن هم نسبت به سایر فیلم های اجتماعی کاملا مجزا و متفاوت پیش میرود همچنین موضوع فیلم نیز کاری کاملا غیر تکراری را معرفی می کند اگر استقبالی چشم گیری که از این فیلم در زمان اکران و پخشش شده است در نظر بگیریم بهتر است برای آن وقت بگذاریم.

دانلود فیلم نيوکاسل

دانلود فیلم نیوکاسل با لینک مستقیم

ایفای نقش جذاب بازیگرانی نظیر بهرام افشاری,پژمان بازغی,حمید گودرزی,رز رضوی,رضا ناجی,سحر قریشی,نسرین مقانلو,نیما شاهرخ شاهی و … توانسته محبوبیت این سینمایی را بالا ببرد و مخاطبین نسبتا زیادی را جذب خود کند.

عوامل فیلم سینمایی :

نویسنده و کارگردانی : محسن قصابیان – تهیه کننده: علی آشتیانی‌ پور – مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی – نویسنده :علیرضا قاسمی – تدوین: کاوه ایمانی – موسیقی: محمد محتشمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *