هزارتو

هزارتو نامی فیلمی جدید از امیر حسین ترابی با مضمونی اجتماعی داستان فیلم راجب یک موضوع پیچیده است موضوعی که ذهن همه را به خود درگیر کرده است مانند یک هزارتو!

دانلود فیلم ایرانی هزارتو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم هزار تو قرار گرفت

اخبار جدید فیلم اضافه شد

پیش نمایش فیلم اضافه شد

 

اخبار ساخت فیلم هزارتو :

هزارتو فیلمی جدید با ژانر اجتماعی که به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی سپهر سیفی در سال 1397 تولید و بعد از یک سال در آبان ماه 1398 به اکران عمومی در آمد.

عوامل سازنده این فیلم احتمالا برای خیلی ها ناشناس باشد چرا که امیرحسین ترابی بیشتر در کار ساخت فیلم های کوتاه بوده و شاید کم تر آثار اورا دیده باشید وی سرانجام تصمیم به ساخت یک فیلم حرفه و بلند گرفت و در همان ابتدای کار تیم خود را جمع و کرد توانست با انتخاب شهاب حسینی به عنوان اولین بازیگر این سینمایی آن را از همان ابتدا تولید پر سرو صدا کند و توجه ها خیلی هارا جلب کند.

آیا هزارتو میتواند برای مخاطبین جذاب باشد؟!

شاید این اولین تجربه حرفه ای ترابی در زمینه ساخت فیلم های بلند باشد اما انتخاب بازیگرانی مناسب نظیر شهاب حسینی و داستان پردازی قوی اش در این فیلم انتظارات را از آن بسیار بالا برده است همچنین حدودا دو هفته اکران فیلم می گذرد و استقبال قابل توجهی از این فیلم شده است.

دانلود فیلم هزارتو

دانلود فیلم هزارتو با لینک مستقیم

علاوه بر شهاب حسینی در این فیلم بازیگران نظیر پژمان جمشیدی,ساره بیات و شیرین یزدان‌بخش,غزاله نظر,مریم معصومی,مهسا باقری و … ایفا نقش کرده اند و محتوای فیلم را برای علاقه مندان جذاب تر کرده اند.

*************************************************************

دانلود فیلم هزارتو با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل فیلم سینمایی هزارتو :

کارگردان : امیرحسین ترابی – تهیه کننده: سپهر سیفی – نویسنده: طلا معتضدی – فیلم برداری :اشکان اشکانی – تدوین: سپیده عبدالوهاب -موسیقی : پیمان یزدانیان

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *