همراه با رگبارهای پراکنده

فیلم همراه با رگبارهای پراکنده ، هنوز داستانی مبنی بر خلاصه فیلم منتشر نشده است ، به محض دریافت اطلاعات بیشتراز این فیلم سینمایی ایرانی جدید در این پست قرار خواهد گرفت

دانلود فیلم همراه با رگبارهای پراکنده با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی همراه با رگبارهای پراکنده با حجم کم ، رایگان و کیفیت عالی

لینک دانلود پس از اکران روی سایت قرار داده خواهد شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم همراه با رگبارهای پراکنده را که آقای اسماعیل عفیفه نوشته و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد چندی پیش به شورای صدور پروانه ساخت ارائه شد و توانست مجوز ساخت خود را دریافت نماید . تهیه کننده این فیلم را شجاع نوروزی می باشد. هنوز داستان و محتوایی از این فیلم در دسترس نمی باشد.

دانلود رایگان فیلم همراه با رگبارهای پراکنده کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم همراه با رگبارهای پراکنده کیفیت عالی

درباره آثار تهیه کننده و کارگردان این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود و تا حدودی به سبک کار و قدرت این فیلم پی برد:

اسماعیل عفیفه مجموعه های تلویزیونی همسایه ها ، شمارش معکوس ، پس از باران ، خانه ای در تاریکی ، میوه ممنوعه و آنام را در کارنامه خود به ثبت رسانیده که جملگی آثاری زیبا و به یاد ماندنی می باشند.
شجاع نوروزی نیز در حیطه های بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و از آثار او می توان از فبلم های روز واقعه ، شیر سنگی ، سربداران ، محمد رسول الله ، بانوی عمارت نام برد. به تازگی نیز در فیلم سلمان فارسی از کارگردان بزرگ کشورمان داوود میرباقری که در حال ساخت می باشد نقش اصلی فیلم یعنی بازیگری نقش سلمان را بر عهده دارد.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: شجاع نوروزی

کارگردان و نویسنده: اسماعیل عفیفه

بازیگران: هنوز مشخص نمی باشد

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *