هندی بهارات

بهارات, داستان فیلم درباره پسری که در دوران کودکی به دلیل مشکلات مذهبی با خانواده اش مجبور می شوند از پاکستان خارج شوند...

دانلود فیلم Bharat 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی بهارات 2019 دوبله فارسی کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی فیلم قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

اثری اکشن و درام که محصول سال 2019 هند می باشد و به کارگردانی Ali Abbas Zafar و تهیه کنندگی Atul Agnihotri ساخته شده است فیلم نامه نویسی این ساخته بر عهده Ali Abbas Zafar بوده است از نکات مثبت این فیلم حضور بازیگر محبوب سینما هند سلمان خان می باشد که همه ما با فیلم های وی خاطرات بسیاری داریم به خصوص افراد با تعصبی که فیلم های هندی را به صورت جدی تر دنبال میکنند.

سلمان خان که در سال 2019 یکی از پرکارترین سال های زندگی اش گذرانده است در چند فیلم محبوب هنرنمایی که کرده است که همه آن ها به اکران رسیده است و به موفقیتی ویژه دست پیدا کرده است اما یکی از محبوب ترین آثار اکشن وی که حسابی هم به موفقیت بزرگی در آن دست پیدا کرده است و تقریبا مشابه همین ساخته می باشد ( دانلود فیلم Ek Tha Tiger با دوبله فارسی ) می باشد که در دو سری اکران شد و سبکی کاملا جدید را در اکشن سینمای هند به نمایش در آورد.

دانلود فیلم Bharat 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Bharat 2019 با دوبله فارسی

پسری 8 ساله زمانی که با خانواده خودش در پاکستان زندگی میکنند به علت مشکلات مذهبی مجبور به ترک آنجا می شوند وی که از این موضوع بسیار ناراحت شده است قولی به پدرش می دهد که باقی عمرش را تحت الشعاع آن قرار میدهد.

*************************************************************

دانلود فیلم بهارات با دوبله فارسی و کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *