هندی دوقلوها

دوقلوها , داستان درباره برادران دو قلویی می باشد که از کودکی از هم جدا شده اند و پس از سال ها یک دیگر را به طور اتفاقی میبیند..

دانلود فیلم هندی دوقلوها دوبله فارسی

دانلود فیلم Judwaa 1997 با دوبله فارسی کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی فیلم قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

یک کمدی درام قدیمی که محصول سال 1997 هند می باشد و به کارگردانی David Dhawan و تهیه کنندگی Sajid Nadiadwala ساخته شده است نویسندگی این فیلم را همچنین E. V. V. Satyanarayana بر عهده داشته است این سینمایی در دوران اکران خود در هند و سایر کشورها به خصوص ایران به محبوبیت بسیار ویژه ای رسید و پس از سال های زیاد هم اکنون نیز مخاطبین بسیار به دنبال آن هستند.

اگر شما هم طرفدار فیلم های هندی قدیمی می باشید پس بهتر از جدید ترین آثار هندی را نیز از وبسایت هیوامووی دریافت نمایید چرا که مسلما هرچه به فیلم های جدید ترین برسید بیشتر لذت خواهید برد هم از نظر سکانس های اکشن با جلوه های ویژه بی نظیر لذت بیشتری خواهید برد و میتوانید با بازیگران مطرح تری آشنا شوید همچنین اگر به دنبال فیلم های محبوب سلمان خان هستید پس بهتر است ( دانلود فیلم نترس ۳ ) را ببینید.

دانلود فیلم Judwaa 1997 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Judwaa 1997 با دوبله فارسی

داستان این فیلم خاطره انگیز درباره دو برادر می باشد که وقتی نوزاد بوده اند آن هارا از یک دیگر جدا کرده اند و حال پس از سال های طولانی وقتی بزرگتر شده اند با یک دیگر روبرو شده اند و باید به هم بپیوندند تا جلوی که دشمن سخت را بگیرند و از خود و عزیزانشان دفاع کنند این دو کم کم متوجه می شوند که برادر واقعی هم هستند.

 

************************

دانلود فیلم دوقلوها با دوبله فارسی و کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Adrina
    0

    بدون سانسور هستش؟؟

    1. reza
      0

      مناسب خانواده است.

  • راج
    0

    دانلود نمی شود

    1. reza
      0

      بررسی شد موردی نداشت.