سیمبا Simmba 2018

سیمبا , داستان فیلم درباره یک افسر خلافکار می باشد که فاسد است اما کم کم مسیرش را میخواهد تغیر دهد و عوض شود اما این بین مشکلاتی برایش پیش می آید...

دانلود فیلم هندی سیمبا با دوبله فارسی

دانلود فیلم Simmba 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

پخش شبکه سه سیما

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

یک درام جذاب محصول سال 2018 هند به کارگردانی Rohit Shetty و تهیه کنندگی Hiroo Yash Johar ساخته شده است این فیلم که تلفیقی از اکشن و کمدی نیز می باشد پس از اکران توانست نظر مثبت مخاطبین اهل سینما هند را بدست آورد معمولا ساخته های هندی در برخی کشور ها اصلا طرفداری ندارند اما در برخی دیگر هم تا دلتان بخواهد طرفدار دارد.

سینمایی سیبا که خروجی Reliance Entertainment محصوب میشود در بخری سایت های نظر دهی توانست بالاتر از حد انتظار ظاهر شود و بسیاری را متعجب کرد معمولا آثار هندی همه پسند می باشند و تحت هر شرایطی ارزش دیدن دارند و لذت خاصی را به مخاطب می دهند.

دانلود فیلم Simmba 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Simmba 2018 با دوبله فارسی

عناوین هندی همیشه در سینمای ایران یک جایگاه همیشگی داشته اند چرا که سیل عظیمی از مردم علاقه به خصوصی به این گونه فیلم ها دارند و هر ساله شاهد پخش فیلم های هندی از شبکه های سیما هستند نوروز امسال نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شبکه سه سیما روز گذشته فیلم جدید سیمبا را با دوبله فارسی پخش کرد.

داستاین فیلم کمدی و جذاب درباره یک مامور فاسد می باشد که کله کارهایش در اداره پلیس را با خلاف انجام می دهد اما در طی یک حادثه تصمیم میگیرد مسیر خودش را عوض کند اما آیا همه چی به همین سادگی پیش می رورد؟! چالش های سخت و زیادی بر سر راه مامور ما می باشد.

دانلود فیلم هندی سیمبا 2018 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *