وکیل مدافع

وکیل مدافع: ماجرای این فیلم کمدی درباره دفاع مقدس و حال و هوای آن موقع را با وضعیت الان اجتماع ایران تطبیق می دهد و داستانی عجیبی را به تصویر میکشاند...

دانلود فیلم ایرانی وکیل مدافع با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش افزوده می شود

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

توضیحات و اخبار ساخت:

یکی دیگر از عناوین جدید ایرانی که قرار است بزودی بعد از اکران به پخش شبکه نمایش خانگی در بیایید اما این بار دو کارگردان .ونداد دوشن و سلما بابایی کارگردانان این سینمایی هستند این درحالی است که تهیه کنندگی این فیلم را محسن علی اکبری بر عهده گرفته است.

سلمان بابایی در رابطه با ساخته مشترک خودش با ونداد روشن گفته است که هدف از ساخت این فیلم که موضوع آن محوریت دفاع مقدس را نشان می دهد این است که دیگر از نام جنگ و دفاع مقدس برای منافع شخصی خود استفاده نکنند و به گونه ای پیامی را به اجتماع می رساند.

تاثیرات مضمون تکراری فیلم بر کیفیت!

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که در دهه اخیر فیلم های زیادی با محوریت دفاع مقدس و کمدی با هم تطبیق و ساخته شده اند و همین موجب شود که نسبت به این فیلم کمی دل سرد شوید هر چند اگر خلاصه و پیش نمایش منتشر شده از آن را ببینید کمی ما را از این گمانه زنی ها دور خواهد کرد.پیش نمایش این فیلم به خوبی محوریت داستان را باز می کند و مخاطبین را مطلع می کند که این سینمایی کاملا متفاوت با سایر فیلم های مشابه است.

دانلود فیلم وکیل مدافع با لینک مستقیم

دانلود فیلم وکیل مدافع با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی که به ندرت در یک فیلم باهم هنرنمایی کرده باشند بر جذابیت این سینمایی تاثیرات زیاد گذاشته است .بازیگرانی همچون ایمان افشاریان, کوروش تهامی, محمود عزیزی, مجید یاسر, شهرام قائدی و بهناز جعفری در کنار یک دیگر به عنوان نقش های اصلی وکیل مدافع هنرنمایی کرده اند.

عوامل ساخت :

کارگردانان: ونداد دوشن, سلما بابایی -تهیه کننده : محسن علی اکبری- نویسنده : رضا مقصودی- مدیر فیلمبرداری: محمدرضاسکوت، طراح صحنه و لباس:اصغرنژادایمانی، تدوینگر: احسان لهراسبی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *