ویلایی ها

ویلایی ها , داستان فیلم درباره خانواده های برخی شهدا و فرماندهان سپاه و ارتش ایران می باشد که مجتمعی که خانه های ویلایی دارد زندگی میکنند از یک زن پیر که با نوه هایش زندگی میکند تا یک زن جوان که انتظارات بازگشت شوهرش می باشد....

دانلود فیلم ویلایی ها با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی ویلایی ها با لینک مستقیم رایگان همراه با ترافیک نیم بها

لینک دانلود با بهترین کیفیت اضافه شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلمی ایرانی در سبک درام محصول سال 1395 است. کارگردانی این اثر را منیر قیدی بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار در این فیلم هنرنمایی کرده اند. این فیلم برنده ی 3 سیمرغ بلورین شده است. مدت زمان فیلم 90 دقیقه است.این فیلم از نظر فروش موفق عمل کرد و بیش از 1.100 میلیارد تومان در سینماها فروش داشت.

این ساخته جوایز متعدد بسیاری را در جشنواره های مختلف بدست آورد هاست که برخی از آن ها عبارتند از جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و دریافت بهترین جلوه های ویژه بصری و با استعداد ترین کارگردان تازه کار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز می باشد. همه این ها دست به دست هم داده اند که مسیر موفقیت را برای این ساخته هموار سازند و آن را تبدیل به یکی از بهترین ساخته های سال 95-96 می کند.

در این اثر سینمایی خانم پریناز ایزدیار نقش آفرینی جذابی داشته اند از دیگر فیلم هایی ایشان که قرار است در آینده پخش شود می توان به دانلود سریال جیران اشاره کرد

دانلود فیلم ایرانی ویلایی ها با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ویلایی ها با لینک مستقیم

داستان در مورد خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در زمان جنگ است. آهنا در مجتمع های ویلایی ساکن شده اند. از زن 50 ساله به نام عزیز که به همراه نوه هایش در آنجا زندگی می کند تا راننده ای بسیجی به نام الیاس که هر موقع به ویلا می آید همه نگران می شوند چرا که او همیشه خبر های بد با خود می آورد. سیما عروس عزیز نیز در تلاش است تا بچه های خود را از کشور خارج کند.

*************************************************************

دانلود فیلم ویلایی ها با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *