پيلوت

پیلوت یک فیلم جذاب و متفاوت با بازیگرانی مطرح و باتجربه مضمون این سینمایی حوال محور جنازه و مرده کشی است! و اتفاقات جالب زیادی در آن می افتد...

دانلود فیلم پیلوت با کیفیت HD

دانلود فیلم ایرانی پيلوت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت قرار گرفت + اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم پيلوت :

پیلوت نام فیلم کمدی اجتماعی جدید است که به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در سال 1396 تولید شده و سرانجام بعد از دوسال در آبان ماه 1398 درحال اکران عمومی می باشد.

ساخت این فیلم حواشی متعددی داشت و دلیل وقفه دوساله آن آسیب دیدن یکی از بازیگران مطرحش بود که قرار بود به عنوان یکی از نقش های اصلی ایفا نقش کند .الناز شاکردوست بازیگر محبوب سینما در فیلم برداری این سینمایی از ناحیه پا و کمر آسیب نسبتا جدی دید و نتوانست آن ها را همراهی کند و به جای او بهدخت ولیان به فیلم برداری این فیلم پیوست تا ناراحتی شاکردوست دوچندان شود و شروع بدی را داشته باشد.

 

لینک های دانلود فیلم پیلوت با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آیا پيلوت میتواند انتظارات را برآورده کند؟!

کارگردان این فیلم تجارب مختلف و موفق زیادی را داشته با این که جوان است اما توانسته فیلم هایی نظیر آااادت نمی کنیم و ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه را به عنوان سازه خود معرفی کند از عنوان فیلم های او باید تعجب کرد هرچند اورا یک کارگردان جالب در انتظار عمومی معرفی میکند پیلوت اثر جدید وی تا کنون در این مدت زمان اکرانش توانسته مورد استقبال قابل توجهی قرار بگیرد.

دانلود فیلم پيلوت

دانلود فیلم پیلوت با لینک مستقیم

بد نیست بدانید نام این فیلم در اوایل کار قرار بود دو طبقه روی پیلوت باشد اما در نهایت بالاخره کارگردان این اثر راضی شد که اولین فیلم خود را با عنوانی کوتاه بسازد ! چرا که عنوان فیلم های او معمولا طولانی بود همچنین در این فیلم بازیگرانی نظیر پریوش نظریه,جواد عزتی و …ایفای نقش کرده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *