کاتیوشا

کاتیوشا , داستان فیلم درباره شخصی جوان به نام کاتیوشا می باشد که مامور است از مواد کشیدن یک پسر بی تجربه جلوگیری کند...

دانلود فیلم کاتیوشا با کیفیت بالا

دانلود فیلم ایرانی جدید کاتیوشا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

 

درباره این فیلم سینمایی:

عنوانی اجتماعی و جذاب که محصول سال 1396 ایران می باشد و به کارگردانی , نویسندگی و تهیه کنندگی علی عطشانی ساخته شده است این فیلم را میتوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین آثار عطشانی در نظر گرفت چرا که از دیگر ساخته های قدیمی تر او بیشتر مورد توجه قرار گرفت و توسط برخی از مردم نیز مورد حماتی خاص قرار گرفت که برای سازندگانش نیز غافلگیر کننده بود .

همیشه دیدن یک فیلم بی نظیر میتواند مارا به آرامشی دعوت کند و در انجام کارهای روزمره کمک زیادی به ما بکند اگرچه اکثر ما فقط به عنوان یک سرگرمی ساده به آن نگاه می کنیم و سعی میکنیم فقط برای گذر زمان حداقل فیلم ها را تماشا کنیم اگر به دنبال اثری هستید که حال شما را بهتر کنید این فیلم میتواند انتخابی مناسب برایتان باشد اثری که اگر به خواهیم ساخته مشابه آن را نام ببریم پس بهتر به ( دانلود سریال سرباز ) اشاره کنیم به تازگی از شبکه سه سیما ویژه ماه مبارک پخش شده است و رو به اتمام می باشد.

دانلود رایگان فیلم کاتیوشا

دانلود رایگان فیلم کاتیوشا

داستان فیلم درباره مردی جوان است که به دنبال کار میگردد او در نهایت مجبور می شود به عنوان یک مامور مراقب یک پسر جوان باشد تا وی سمت مواد مخدر نرود اما آیا این کار ساده است ؟! رابطه ای متفاوت بین این دو جوان در اجتماع مختف پیش می آید و سعی میکنند یکی دیگر را درد کنند اما چالش های جذابی را نیز تجربه می کنند.

**********************

دانلود فیلم کاتیوشا با کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *