کاپیتان مارول

کاپیتان مارول ، یک فیلم ابر قهرمانی به کارگردانی آن بودن و رایان فلک می باشد که در سال 2019 اکران شد و توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جذب نماید و بعنوان یکی از پرفرش ترین فیلم جهان شناخته شد.

دانلود فیلم کاپیتان مارول با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Captain Marvel 2019 دوبله فارسی و با لینک مستقیم

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

این فیلم به تهیه‌کنندگی مارول استودیوز، کارگردانی آنا بودن، رایان فلک و نویسندگی جنوا رابرتسون-دووت یک فیلم ابرقهرمانی است که در سال 2019 اکران شد و خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمای جهان معرفی کرد.

اصل این فیلم بر پایهٔ شخصیت از مارول کامیکس است و بعنوان بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول تولید شده است. از جمله بازیگرانی در آن نقش اتفرینی نموده اند می توان از بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جود لا و جما چان نام برد.

این فیلم در سال 2013 بر پایهٔ شخصیت کارول دنورز در حال ساخت در استودیوی مارول بود. نیکول پرلمن و مگ لفاوه بران نوشتن داستان آن استخدام شدند و قرار بود در اکتبر 2014 اکران شود. در کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو ۲۰۱۶  بری لارسون بعنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم معرفی شد. در آوریل 2017 نیز آنا بودن، رایان فلک را بعنوان کارگردانان این اثر معرفی نمودند و رابرتسون دووت را به جای نویسندگان پیشین آن برگزیدند.

دانلود رایگان فیلم کاپیتان مارول Captain Marvel

دانلود رایگان فیلم کاپیتان مارول Captain Marvel

اکران این ساخته در مارس 2019 به صورت سه بعدی در ایالات متحده صورت پذیرفت. منتقدان نسبت به آن واکنش های مثبتی نشان دادند و آن را یک فیلم سرگرم کننده و لذت بخش معرفی کردند. جلوه های ویژه ان نیز توجه بسیاری را به خود جلب نمود. این اثر توانست 1 میلیارد 100 میلیون دلار فروش انجام دهد.

*************************************

دانلود فیلم کاپیتان مارول با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *