کروکودیل

داستان در مورد مردی به نام کیان است که در داروخانه مشغول به کار است اما پس از آشنایی با زنی به نام سپیده وارد کار تولید شیشه می شود...

دانلود فیلم کروکودیل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی کروکودیل با کیفیت عالی و با حجم کم

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

کروکودیل فیلمی ایرانی در سبک درام ، جنایی و اجتماعی است که در سال 1396 ساخته شد و در شهریور سال 1398 به اکران عمومی رسید. کارگردانی این فیلم را مسعود تکاور بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر کوروش تهامی, رضا یزدانی و اندیشه فولادوند در این اثر نقش آفرینی کرده اند. همچنین عزت‌ الله جامعی ندوشن از تهیه کنندگان قدیمی سینمای ایران، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

مدت زمان فیلم 90 دقیقه است.

این فیلم به دلیل محدودیت در اکران و حواشی‌ای که داشته نتوانست فروش زیادی داشته باشد و تا کنون نزدیک 300 میلیون تومان در سینماها بلیت فروخته است.

دانلود فیلم کروکودیل

دانلود فیلم کروکودیل

صحنه ابتدایی فیلم مبهم و پرهیجان است، دوربین کیان با تبری در دستش نشان می دهد که پست سرش خودرویی آتش گرفته است. کیان در رشته ای مربوط به شیمی درس خوانده و هم اکنون مشغول کار در داروخانه است. اما زنی به نام سپیده او را که بزرگترین دغدغه اش پول است را به سمت تولید شیشه می کشاند. اما این جاه طلبی ها به همین سادگی پیش نمی رود و آنها مسیر سختی در پیش دارند.

به گفتۀ برخی از منابع داستان این فیلم اقتباسی از سریال Breaking Bad است و شباهت زیادی به آن دارد.

این فیلم مدت زیادی با مشکل مجوز مواجه بوده به طوری که حدود دو سال به این فیلم پروانه انتشار داده نشد. اما در نهایت توانست مجور اکران بگیرد و در 27 شهوریور 1398 در سینماها به نمایش در آمد.

از نکات جالب توجه فیلم بازی خواننده و نوازندۀ معروف، رضا یزدانی، در این فیلم است.

**********************

دانلود فیلم کروکودیل با کیفیت بالا و لینک مستقیم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *