کمال الملک

کمال الملک , داستان فیلم زندگی محمد غفاری که به کمال الملک معروف می باشد را به تصویر خواهد کشید و به شما بیشر راجب او اطلاعات خواهد داد...

دانلود فیلم کمال الملک با بازی جمشید مشایخی

دانلود فیلم ایرانی طنز کمال الملک با لینک مستقیم و کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

درباره این فیلم سینمایی:

عنوانی درام در قالب بیوگرافی یک شخص بزرگ و بی نظیر این فیلم محصول سال 1362 ایران می باشد  به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی ساخته شده است و تهیه کنندگی آن را نیز حسین غفوری بر عهده داشته است با وجود این که این فیلم بسیار قدیمی می باشد اما هر ساله نسل های جدید تر از آن اسقبال کم نظیری را به عمل می آورند.

مسلما آثار قدیمی علی حاتمی را همه ما دوست میداریم و با تک تک آن ها خاطراتی بسیار داشته ایم در این فیلم عزت الله اعتزامی نقش محمد غفوری را بازی می کند که حسابی مورد تمجید و ستایش قرار گرفته است همچنین حضور محمد علی کشاورز در نقش اتابک از جمله ویژگی های منحصر فرد فیلم می باشد اگر به دنبال آثار بیوگرافی جذاب هستید پس ممکن است از ( دانلود فیلم مکرمه ) نیز خوشتان بیاید که البته در حال ساخت می باشد و اخبار جدید آن را میتوانید مشاهده کنید.

دانلود رایگان فیلم کمال الملک

دانلود رایگان فیلم کمال الملک

این فیلم کلاسیک داستان زندگی محمد غفاری معروف به کمال الملک را به تصویر می کشاند پس از این که ناصرالدین شاه نقاشی اورا می بیند از او درخواستی نابه جا دارد وی تصمیم به رد این درخواست که به نفع خودش هم می بود گرفت و در نتیجه شاه او را به به عراق تبعید می کند و در همان جا وی فوت می کند.

*****************

دانلود فیلم ایرانی کمال الملک با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت DVDRip پارت اول

دانلود فیلم با کیفیت DVDRip پارت دوم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *