کودک و بزرگراه 2019

کودک و بزرگراه , داستان فیلم درباره مردی است که یک کودک را در یک محل متروکه ناگهان پیدا میکند و تصمیم میگیرد اورا نگه دارد....

دانلود فیلم کودک و بزرگراه با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Adopt a Highway 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها قرار گرفت

توضیحات تکمیلی فیلم :

درامی جذاب و دیدنی که به کارگردانی و فیلمنامه نویسی Logan Marshall-Green و تهیه کنندگی Jason Blum ساخته شده است و محصول سال 2019 آمریکا می باشد در این ساخته ستارگانی نظیر اتان هاوک ، ایلین هندریکس ، دایان گاتا ، بتی گابریل ، مو مک ، کریس سالیوان و نیت مونی به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند.

این سینمایی از اول نوامبر 2019 توسط RLJE Films منتشر شد و به محضه انتشار استقبال چشم گیری از آن به عمل رسید به طوری که در برخی کشورهای اروپایی دیگر نیز به نمایش در آمد و به طور کلی توانست روند پیش رفت فیلم را به حداکثر توان خود برساند و انتظارات سازنده هایش را بر آورده سازد.

این ساخته از 4 فروردین 98 همچنین قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود و برای ایام نوروز برنامه ریزی شده است و در کناره سینمایی هایی محبوبی نظیر فیلم افسانه مرواریدهای ناگا که شب گذشته ( 3 فروردین 99 ) از همین شبکه نمایش پخش شد در لیست سری فیلم های محبوب ایرانیان نیز قرار گرفته است.

دانلود فیلم Adopt a Highway 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Adopt a Highway 2019 با دوبله فارسی

این سینمایی را میتوان به عنوان یک درام جذاب و با داستانی متفاوت شناخت چرا که فضای فیلم بسیار آرامش دهنده است و در حین طبیعت کلامی و سکانس های کاملا طبیعی پیامی زیبا را به مخاطب خود می رساند همچنین که این فیلم نمره قابل قبولی از سوی منتقدین گرفته است و استقبال قابل ستایشی از آن در سینماها نیز شده است.

*************************************************************

دانلود فیلم کودک و بزرگراه با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *