گشت ارشاد 2

فیلم گشت ارشاد 2 روایت پنج سال پس از گشت ارشاد می باشد که سه دوستی که از هم جدا شده بودند مجددا به هم می رسند یعنی عطا ازکما بیرون می آید و عباس و حسن از زندان...

دانلود فیلم گشت ارشاد 2 همراه با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد 2 با لینک مستقیم و رایگان

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلم گشت ارشاد 2 به صورت غیر قانونی منتشر شد…

این فیلم ادامه فیلم گشت ارشاد به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی است. ایشان در سال 1396 حمایت خود را به صورت علنی از حسن روحانی اعلام کرد و پخش غیرقانونی گشت ارشاد 2 یا گشت 2 را یک تسویه حساب شخصی و سیاسی دانست.

وقتی خانه سینما گشت ارشاد 2 را قاچاق و غیر قانونی دانست، آقای سهیلی در اعتراض به این حرکت کارت خانه سینما و کارگردانی خود را جلوی دوربین به آتش کشید.

سعید سهیلی گفت: معتقدم این کار با برنامه ریزی قبلی و هماهنگ شده انجام گرفته است. و همچنین گفت: نسخه منتشر شده همان نسخه ای است که برای بازبینی به اداره بازرگانی صدا و سیما برای ساخت تیزر و تبلیغات تحویل داده شده بود. پیش از آن کارگردانان موظف بودند نسخه ای از فیلم را به اداره بازرگانی صدا و سیما می دانند تا آنها فیلمی که قرار است برای ان تبلیغ کنند را مورد بازبینی قرار دهند. ولی بعد از این اتفاق جامعه صنفی تهیه کنندگان و اداره بازرگانی صدا و سیما به این توافق رسیدند که دیگر نیاز نیست نسخه فیلم در واحد بازرگانی بماند.

خلاصه فیلم:

در این فیلم که ادامه گشت ارشاد است می بینیم که عباس و حسن که 5 سال پیش به زندان افتاده بودند آزاد می شود و عطا نیز از کما بیرون می آید، ولی اتفاقی که برای عطا افتاده این است که اتفاقات رخ داده را فراموش می کند….

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *