یک کامیون غروب

یک کامیون غروب : ماجرای این فیلم حول محور یک خانواده فقیر است که یک محله کوچک و دور افتاده را برای خود پیدا کرده اند و در آن درحال زندگی کردن هستند همه چیز خوب پیش میرود تا وقتی که صاحب این مکان دور افتاده تصمیم به فروش آن میگیرد....

دانلود فیلم ایرانی یک کامیون غروب با لینک مستقیم

این فیلم در حال اکران می باشد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

 

توضیحاتی درباره فیلم

یک کامیون غروب عنوانی سخت برای یک فیلم پیچیده به کارگردانی ابوالفضل صفاری و تهیه کنندگی رحمت‌الله اسدی در سال 1395 ساخته شده است و با تاخیر سه سال سرانجام توانستند مجوز اکران بگیرند و هم اکنون چندماهی است که در حال اکران در سینماهای کشور است و توانست انتظارات تا کنون برای عوامل برآورده سازد.

این اثر هم آثار هنر و تجربه محسوب جایی که تجربه و تازگی را به وضوح در آن خواهیم دید .مضمون این سینمایی کاملا اجتماعی بوده و حول محور یک خانواده فقیر است که در یک محله ی کوچک برای خود زندگی میکنند و همه چیز برای آن ها خوب پیش میرود تا زمانی که صاحب این اصلی این ملک به یک باره تصمیم به فروش آن میگیرد و حال مشکلات تحت تاثیر این تصمیم را به تصویر میکشاند.

 

دانلود فیلم یک کامیون غروب با لینک مستقیم

دانلود فیلم یک کامیون غروب با لینک مستقیم

فیلنامه این سینمایی را خود ابوالفضل صفاری نوشته است و همچنین به عنوان یکی تهیه کنند های فیلم هم شناخته می شود و به طور میتوان گفت کارگردان این اثر اکثر کار ساخت را بر عهده داشته است .در این فیلم بازیگرانی همچون ستایش محمودی,روشنک گرامی,پژمان بازغی ,نادر فلاح , .. ایفای نقش کرده اند.

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *