50 کیلو آلبالو

فیلم 50 کیلو آلبالو با نمایش یک عروسی شروع می شود که ناگهان پلیس برای دستگیری داماد وارد میدان می شود و همه جمعیت شروع به فرار می کنند. در این میان مقداری آب آلبالو روی پیراهن داوود می ریزد و دوستش که گمان می کند او تیر خورده پیراهنش را در می آورد....

دانلود فیلم ایرانی 50 کیلو آلبالو با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو با لینک مستقیم

 

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم ۵۰ کیلو آلبالو به تهیه کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی حقیقی، و به کارگردانی مانی حقیقی در ژانر کمدی می باشد.

اکران این فیلم در سال ۱۳۹۵ بود که بعد از دانلود فیلم‌ فروشنده و دانلود فیلم من سالوادور نیستم به عنوان سومین فیلم پرفروش سال شناخته شد. این فیلم حدود ۱۳ میلیارد و نیم فروش داشت. 50 کیلو آلبالو بعد از اکران در تهران، نمایش آن متوقف شد و اجازه نمایش در کشور به آن داده نشد، زیرا فرهنگ ارشاد و برخی از مراجع تقلید از محتوای آن ناراضی بودند.

علی جنتی نیز گفته بود: “نباید این فیلم مجوز می‌گرفت، زیرا سستی بنیاد خانواده و از هم پاشیدن آن را ترویج می‌کند؛ از آن گذشته آرایش بازیگران هم مناسب نیست و باعث می شود الگوی نامناسب در جامعه رواج پیدا کند.”

مانی حقیقی در جواب این سخنان نامه به فرهنگ ارشاد نوشت و گفت: ” این فیلم تا به حال سه بار از فرهنگ ارشاد پروانه ساخت گرفته است.”  او در نامه نوشته بود که: فیلم نامه ۱۴ اصلاحیه داشته و شورای پروانه نمایش نیز ۱۷ اصلاحیه بر آن زده است. او دلیل مخالفت ها با فیلمش را ناکارآمدی مدیر فرهنگی کشور دانست و از وزیر فرهنگ و ارشاد خواست تا فرد لایقی را به جای او جایگزین کند.

خلاصه این فیلم:

مجلس عروسی مرجان در حال برگزاری است که پلیس برای دستگیری داماد به عروسی می آید ( مونا احمدی و سروش صحت نقش های عروس و داماد را بازی می کنند) و باعث متفرق شدن و فرار مهمانان می شود. در این گیر و دار روی پیراهن داوود گرامی مقداری آب آلبالو ریخته می شود. دوستش داوود که فکر می کند او تیر خورده است لباس های او را در می آورد و او را به داخل اتاق می برد. از قضا دختری به نام آیدا صوفی هم که در حال فرار است وارد آن اتاق می شود. یک مامور به صورت تصادفی آن ها را با هم می بیند. برای اینکه داماد نتواند فرار کند مرجان در اتاق را قفل می کند. داوود هم مجبور می شود یک مانتو زنانه به تن کند و از خانه خارج شود. او در راه با ماشین پلیس تصادف می کند و ماموران که فکر می کنند میان آنها رابطه ای بوده  آنها را بازداشت می‌کنند…

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *