Bloodshot 2020

بلاد شات این فیلم درباره یک سرباز درجه یک کشته شده است که با تکنولوژی روز اورا با تجهیزات جنگی زنده می کنند و تقریبا به یک انسان دست ساز تبدیل می شود...

دانلود فیلم Bloodshot 2020 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی بلادشات Bloodshot 2020 با کیفیت عالی

لینک دانلود با 3 کیفیت افزوده شد

 

توضیحات فیلم بلاد شات 2020:

عنوانی جذاب برای جوان ها یک اکشن پرطرفدار از یک کمیک پر بازید به کارگردانی دیو ویلسون و تهیه کنندگی نیل موریتز در سال 2019 ساختش را به پایان رسانده اند و سرنجام قرار است در سال 2020 در سینماهای آمریکا اکران شود .تنها خبر ساخت این فیلم علاقه مند زیادی به سمت سایر اخبار آن کشید و حتی پیگیری زیاد آن ها موجب تسریع فیلم برداری شد.

همانطور که گفتیم این فیلم کاملا بر اساس شخصیت Valiant یکی از ابر قهرمان های پر طرفدار کمیک های آمریکایی است که با همین نام منتشر می شود. موفقیت اخیر استودیو های سازنده و کارگردان ها در ساخت فیلم هایی بر گرفته از کمیک موجب شده که خیل زیادی از سایر کارگردانان به ساخت فیلم های برگفته از کمیک ها بپردازند . دیو ویلسون بازیگر محبوب آمریکایی هم از این موضوع تاثیر گرفته است و تصمیم گرفت اولی ساخته خود را از کمیک بسازد و تاکنون قبل از اکران استقبال قابل توجه ای از آن شده است و پیش بینی می شود که در زمان اکرانش این فیلم بتواند فروش قابل قبولی داشته باشد . در نهایت هم با انتشار نسخه بلوری اش سیر زیادی از موفقیت را در بر بگیرد. هرچند عدم موفقیت کامل برخی از فیلم های مشابه برگفته از کمیک ها وشخصیت های ابر قهرمانی در سال های اخیر ممکنه است کمی این پیش بینی را در خطر بیندازد . هرچند خود ویلسون عنوان کرده است که به کارش و نتیجه آن ایمان دارد.

دانلود فیلم Bloodshot 2020

دانلود فیلم Bloodshot 2020

*************************

دانلود فیلم بلاد شات با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نسخه دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

****

نسخه زیرنویس چسبیده

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • mamad
    0

    سلام. خوب بنویسید سانسور شده … 104 دقیقه ست نه 109