Cruella 2021

کروئلا : استلا طراح مدی است که در یک فروشگاه کار می کند. او در تلاش است تا در این زمینه موفق شود. اما پس از مدتی گردنبند گرانقیمت مادرش توسط کارفرمای او دزدیده می شود و ...

دانلود فیلم Cruella 2021 با لینک مستقیم و کیفیت HD

دانلود فیلم خارجی کروئلا 2021 با زیرنویس فارسی

لینک های دانلود فیلم با دوبله فارسی قرار گرفت

اطلاعاتی درباره فیلم: 

فیلم کروئلا محصول ایالات متحده آمریکاست که به کارگردانی کریگ گیلسپی ساخته می شود. تاریخ اکران این فیلم 28 مه 2021 خواهد بود. ژانر فیلم کروئلا کمدی ، ماجراجویی و جنایی است. این فیلم بر اساس شخصیت داستانی کروئلا دویل اثر دودی اسمیت و در رمان 101 سگ خالدار ساخته شده است. تهیه کنندگان فیلم اندرو گان ، الین براش مک کنا و مارک پلت هستند.الین براش مک کنا به همکاری کلی مارسل در فیلم نامه نویسی این فیلم نیز فعالیت دارد.

بازیگران اصلی فیلم Cruella 2021 اما استون ، اما تامپسون ، پائول والتر هاوسر و جوئل فرای هستند. اما استون بازیگر اصلی این فیلم بارها نامزد جوایز اسکار ، گلدن گلوب و بفتا شده است. به همین جهت در ذهن مخاطبان جایگاه ویژه ای دارد.

دانلود فیلم کروئلا 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم کروئلا 2021 با لینک مستقیم

شرکت تولید کننده این فیلم والت دیزنی پیکچرز و توزیع آن به عهده استدیو سینمایی والت دیزنی است. والت دیزنی اولین تولید کننده ای بود که این شخصیت را در صد و یک سگ خالدار وارد کرد. والت دیزنی حالا لایو اکشن این فیلم را هم می سازد. شخصیت کروئلا دویل دمن سگ های خالدار است و باز دزدیدن توله های آن می خواست لباس های خز برای خود بسازد.

نظرات و نقدها 5

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Nafiseh
    0

    با سانسور هست؟

  • Farhang
    0

    سانسور شده؟

    1. Mohmmad
      0

      بله

  • ملیحه
    0

    سلام، بازبینی شده یعنی سانسور شده؟

    1. Mohmmad
      0

      سلام بله