Dear Frankie 2004

فرانکی عزیز : داستان درباره یک پسر 9 ساله است که همراه مادرش زندگی می کند و از وقتی یادش می آید مدام در حال رفتن به شهرهای مختلف بوده اند...

دانلود فیلم Dear Frankie 2004 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Dear Frankie 2004 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم فرانکی عزیز 2004:

فرانکی عزیز (Dear Frankie) فیلمی بریتانیایی به کارگردانی شونا اورباچ با بازی امیلی مورتیمر، جرارد باتلر و جک مک‌الهون است، فیلم نامه این عنوان توسط اندره‌آ جیب نوشته شده است. این فیلم در مورد یک مادر مجرد جوان است که عشق و علاقه‌اش به فرزندش موجب می‌شود که یک فریبکاری همیشگی ترتیب دهد تا پسرش هیچوقت حقیقت را راجب پدر خود نفهمد.

این فیلم توسط منتقدان تحسین زیادی به همراه داشت و چندین جایزه معتبر از جشنواره‌های مختلف از جمله دو جایزه بفتای اسکاتلند را به دست آورد.این سینمایی همچنین برای نخستین بار در Tribeca Film Festival در سال ۲۰۰۴ به نمایش درآمد و موفق شد تا جایزه نوعی ‌نگاه جشنواره فیلم کن را برنده شود، جایی که این فیلم به مدت پانزده دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد!‌ این اثر همچنین در جشنوراه سینمایی کپنهاگن، ادین‌برو و جشنواره تورنتو و همچنین جشنواره بوردو نیز نمایش داشت.

پخش آنلاین دوبله فارسی فیلم فرانکی عزیز

پخش آنلاین دوبله فارسی فیلم فرانکی عزیز

میزان فروش این سینمایی در باکس آفیس مبلغ قابل توجه 2,980,136 دلار بود که رقمی قابل توجه می باشد. واکنش منتقدان نیز به این اثر بسیار خوب بود و نقدهای دریافت شده نشان از تحسین فراوان منتقدان داشت، با نمره ۸۱ در سایت Rotten Tomatoes با ۱۰۹ نقد که تعداد قابل توجه و زیادی نقد است این فیلم بازخورد بسیار عالی در میان منتقدان داشت و با امتیاز ۹۱ بر اساس نظر بیش از ۳۰ هزار کاربر سایت گویا این اثر توانسته است که به راحتی نظر منتقدان و مردم را به خود جلب کند.

از جمله جشنواره‌ هایی که این فیلم در آن‌ها نامزد شده و یا برنده شده می‌توان به جشنواره‌های بفتا، بفتای اسکاتلند، جشنواره فیلم‌های اروپایی، جشنواره منتقدان لندن، جشنواره فیلم هارتلند و همچنین های‌ فالز و در نهایت جشنواره‌ های مونترئال و سیاتل اشاره کرد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *