Fantastic Beasts and Where to Find Them 3 2021

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3: باز هم سفرهای تحقیقاتی و جادوی جادوگران و بی جادویان حادثه آفرین می شود.

دانلود فیلم fantastic beasts and Where to Find Them 3 2021 

دانلود فیلم خارجی جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3 2021 با لینک مستقیم 

لینک های دانلود فیلم با کیفیت HD پس از اکران منتشر می شوند

اطلاعاتی درباره فیلم: 

این فیلم در ژانری ماجراجویی و فانتزی به تولید سومین قسمت خود رسیده است. فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3 به کارگردانی قسمت دیوید ییتس در تاریخ 12 نوامبر 2021 در آمریکا اکران می شود. فیلمنامه نویسان این قسمت جی.کی. رولینگ چهره سرشناس دنیای فانتزی و خالق هری پاتر است. استیو کلاوز نیز برای سومین بار در نوشتن این فیلمنامه نقش دارد.

دومین قسمت جانوران شگفت انگیز به انازه اولین قسمت آن موفقیت چندانی نداشت. در حالی که اولین قسمت این مجموعه با 814 میلیون دلار فروش یکی از موفق ترین فیلم ها در سال 2016 بود. عوامل ساخت فیلم وعده داده اند قسمت سوم این فیلم از دو قسمت قبلی قطع بهتر خواهد شد.

دانلود فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3

دانلود فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3

شرکت برادران وارنر که قبلا قرار بود فیلم را برای نوامبر 2020 آماده کند در آخرین بیانیه خود تاریخ اکران فیلم را به نوامبر 2021 تغییر داد.

از بازیگران این فیلم باز هم جانی دپ را خواهیم دید که در نقش گلرت گریندل وال بازی می کند. ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر ، جود لاو (آلبوس دامبلدور) ،  کاترین واترستون (تینا گلدستین) ، ازار میلر (کریدنس بربون) ،  کلودیا کیم (ناگینی) ، آلیسون سودول (کویینی گلدستین) ، دن فوگلر (جیکوب کوالسکی) ، کالوم ترنر (تسئوس اسکمندر) نیز در این قسمت حضور دارند.

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: دیوید ییتس
  • فیلمنامه نویس: جی کی رولینگ و استیو کلاوز
  • شرکت تولید کننده: برادران وارنر و هی دی فیلمز
  • بازیگران: جانی دپ ، ادی ردمین ، جود لاو ،  کاترین واترستون ، ازار میلر ،  کلودیا کیم ، آلیسون سودول ، دن فوگلر ، کالوم ترنر

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *