گودزیلا و کونگ Godzilla vs. Kong 2021

گودزیلا در برابر کونگ , وقتی دو غول بزرگ با یک دیگر درگیر می شوند کله دنیا نظارت گر آن ها خواهد بود که کدام پیروز خواهند شد و پادشاهی هیولاهارو بدست می آورد....

دانلود فیلم گودزیلا در برابر کونگ 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Godzilla vs. Kong 2020 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

(( تریلر آنلاین رسمی افزوده شد ))

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

پس از مدت ها انتظارات علاقه مندان به فیلم های پر طرفدار گودزیلا که همه ما در هر سنینی حداقل یکی از عنوان های ساخته شده را با این اسم دیده ایم شاید نوستالژیک ترین گودزیلا برگردد به 15 سال قبل شاید هم بیشتر که در ایران با دوبله فارسی عرضه شد و حسابی هم محبوب شد هرچند این معروفیت فقط محدود به ایران نبود و در سرتاسر جهان از این عنوان ها لذت می بردند.

سری جدید گودزیلا با نام گودزیلا در برابر کونگ قرار است به کارگردانی Adam Wingard و تهیه کنندگی Mary Parent در 20 نوامبر 2020 به اکران برسد یعنی تقریبا تا آغاز زمستان آینده باید برای انتشار این سینمایی پر طرفدار که نیامده کلی استقبال از اخبار و پیش نمایش آن شده است باید صبر کنیم هرچند زمان عرضه فیلم ها معمولا بارها تغیر میکند.

از اثار محبوب دیگری که در ماه های آینده به اکران می رسد و همه ما منتظر آن می باشیم سری جدید فیلم جیمز باند می باشد که با نام ( دانلود فیلم No Time To Die ) قرار است پخش شود.

دانلود فیلم خارجی Godzilla vs. Kong 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی Godzilla vs. Kong 2020 با زیرنویس فارسی

وقتی جهان متوجه می شود که قرار است دو غول بزرگ و شکست ناپذیر با هم یک جدال هیجان انگیز را داشته باشند هم به وجد می آیند و هم به وحشت چرا که جدال این دو میتوانست یک شهر کامل را نابود کند اما از نظر این دو غول ( گود زیلا و کونگ ) انچه مهم است پیروزی می باشد و گرفتن قدرت برای پادشاهی هیولاها و کنترل آن ها می باشد.

*************************************************************

دانلود فیلم گود زیلا در برابر کونگ با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *