Green Rush 2020

گرین راش یا به فارسی یورش سبز , داستان این فیلم درباره یک کشاورژ می باشد که در یک خانه دور افتاده زندگی می کند اما روزی یک سری جنایتکار به آن خانه حمله می کنند و وی تصمیم هر طور شده در برابر آنان بجنگد...

دانلود فیلم گرین راش 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی Green Rush 2020 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم 1080p

(( تریلر آنلاین رسمی فیلم یورش سبز افزوده شد ))

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

تا کنون عناوین زیادی برای اکران در سال 2020 تقریبا قطعی شده اند و مسئله فقط زمان می باشد برخی از این سینمایی هارا ما در وبسایت هیوا مووی معرفی کرده ایم که از جمله معروف ترین آنان میتوان به ( دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2020 ) نیز اشاره کرد که عده ای زیادی منتظر اکرانش می باشند هرچند که زمان نسبتا زیادی تا اکران آن باقی مانده است.

اما گرین راش محصول سال 2020 آمریکا می باشد که به کارگردانی Gerard Roxburgh و نویسندگی Danny Acosta ساخته شده است و قرار است در تاریخ 14 آوریل 2020 به اکران در بیاید یعنی حدود 8 روز دیگر باید منتظر اولین اکران رسمی این فیلم باشیم هرچند که با وضعیت کنون جهان و قرنطینه مردم اکران این ساخته هم مانند سایر در حاله ای از ابهام می باشد.

علاقه مندان به آثار اکشن میتوانند انتظار یک ساخته جذاب با داستان کاملا مجزا و متفاوت را داشته باشند هر چند که حتی برخی منتقدین هم عنوان کرده اند نباید بیش از حد انتظارات را از این سینمایی بالا برد.

دانلود فیلم خارجی Green Rush 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی Green Rush 2020 با زیرنویس فارسی

داستان فیلم درباره یک کشاورز می باشد که وقتی همه چیز عادی است و درگیر مشکلات معمولی زندگی اش می باشد و کله دغدغه اش نگه داشتن زمینش است ناگهان بایک حمله سخت روبرو می شود عده ای جنایتکار به ملک او هجوم می آورند و قصد دارند اورا بکشند وی تصمیم جدی میگیرد که در برابر آنان ایستادگی کند و بجنگد.

*************************************************************

دانلود فیلم گرین راش با کیفیت بالا (بزودی…)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *