Jumanji The Next Level 2019

سری جدید جومانجی .ماجرای مرحله بعدی این فیلم ادامه سری دوم آن را پوشش می دهد و داستان حول محور کاراکترهای سری پیش این فیلم میگذرد .این چند جوان دوباره در دنیایی عجیب و اسرار آمیز در یک محیط جنگلی که جانوران عجیب و غریبی دارد ظاهر می شوند.

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی جدید جومانجی مرحله بعدی با دوبله فارسی و حجم کم

لینک دانلود فیلم نسخه بازبینی شده اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی این فیلم:

سومین سری از سینمایی های Jumanji اینبار به کارگردانی جیک کاسدان و تهیه کنندگی دیان جانسون (راک) بازیگر محبوب این روز های سینما در حال اکران در سینماهای آمریکا می باشد و بزودی با کیفیت مناسب منتشر خواهد .موفقیت بی نظیری که سری های قبلی فیلم جومانجی کسب کرده بود موجب شد که کاسدان سری دیگری برای آن بسازد سومین سری حول محور شخصیت ها جومانجی ۲ است و ماجراجویی جدید دیگری را با آن ها به تصویر می کشاند .هم اکنون این سینمایی با کیفیت پرده ای آماده دریافت می باشد هرچند که بزودی کیفیت های بالا و بهتری از آن منتشر می شود.

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019

نویسندگی این سری را هم خود جیک کاسدان بر عهده داشته است و به ظور میتوان گفت او تمام ایده های لازم را خودش پیاده کرده است و حتی تهیه کنندگی دیان جانسون بیشتر شبیه به یک همراهی در ساخت این فیلم به شمار می رفت.

محوبیت قسمت های گزشته این سینمایی در بین مخاطبین و همچنین ایفای نقش بازیگران محبوب سینما در آن از نقاط مثبتی بود که موجب شد سومین سری آن نیز ساخته شود و تا کنون هم استقبال خوبی از اکرانش به همراه داشته است.

******************************

دانلود فیلم جومانجی 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *