Just Mercy 2019

فقط بخشش : این فیلم درباره یک وکیل مشهور است که از پرونده ای مهمی که داشته است صحبت میکند جایی که اوم میخواهد کسی را آزاد کند که حکمش در دادگاه مرگ بوده است...

دانلود فیلم Just Mercy 2019 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Just Mercy 2019 با کیفیت عالی

لینک های دانلود با زیرنویس فارسی قرار گرفتند

توضیحات کامل فیلم یک مکان آرام : قسمت ۲ 2020:

فیلمی جذاب با محیطی دراماتیک و بی نظیر که به کارگردانی دنیل کرتون و تهیه کنندگی گیل نتتر در سال 2018 ساخته شده است و حال آماده اکران تا چند روز آینده است و بزودی شاهد پخش آن در سینماها خواهیم بود . 25 دسامبر تاریخ دقیق اکران این سینمایی تخمین خورده است که فقط 3 روز تا آن فاصله داریم . می شود گفت اکران این فیلم با سال نو میلادی تطبیق خورده است.

این در جشنواره بین امللی تورنتو  در سپتامبر 2019 به نمایش گزاشته شد و توانست جایگاه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد و انتظارات منتقدین را نسبت به خود بیشتر کند .و باید دید اولین اکرانش در 25 دسامبر با چه استقبالی از سوی علاقه مندان به آثار درام و معمایی خواهد داشت. هرچند گمانه زنی از موفقیت این فیلم در اکران است.

دانلود فیلم Just Mercy 2019

دانلود فیلم Just Mercy 2019

نمی شود جیمی فاکس در فیلمی نقش اول را داشته باشد و جایزه نبرد . وی به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره انجمن صنفی انتخاب شده است.و در این فیلم هم توانسته است بار دیگر هنر خود را به رخ سینما بکشاند و موفقیت بیشتری کسب کند.

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم فقط بخشش با زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

*************************

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *