آدمکش 2019

آدمکش , وقتی همه چیز خوب پیش میرود ناگهان مشکلی به وجود می آید کار و کاسبی لطمه میخورد .. داستان درباره دو دوست است که در معاملات مواد مخدر بعد از سود زیاد به مشکل میخورند....

دانلود فیلم 30 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Killerman 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم آدمکش 2019:

آدمکش فیلمی اکشن، جنایی و درام محصول سال 2019 است که در آمریکا ساخته شد. کارگردانی این فیلم را Malik Bader بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر لیام همسورث و اموری کوئن در آن نقش آفرینی کرده اند. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 52 دقیقه است.

جالب است بدانید لیام همسورث برادر کریس همسورث بازیگر شخصیت ثور در سری فیلم های مارول است.

داستان در مورد دو دوست است که از طریق معاملات مواد مخدر در نیویورک مشغول پول شویی هستند. اما نقشه هایشا بهم می ریزد و پلیس از فعالیت های آنها با خبر می شود. اما قضیه در جایی بدتر می شود که یکی از آن دو در هنگام فرار با پول و مواد دچار حادثه شده و فراموشی می گیرد…

نقد های فیلم نسبتا ضعیف بوده اند. طبق آمار سایت راتن تومیتوز تنها 26 درصد منتقدان نسبت به این فیلم نظری مثبت داشته اند و همچنین در سایت IMDB کاربران به این فیلم نمرۀ 5.9 را داده اند. با اینحال این فیلم برای طرفداران فیلم های اکشن ارزش دیدن دارد و در نوع خود دارای جذابیت است.

فیلم Killerman با دوبله فارسی

فیلم Killerman با دوبله فارسی

این فیلم در فروش بسیار ضعیف عمل کرد و تنها توانست حدود 600 هزار دلار در سینماها بلیت بفروشد. از دیگر آثار کارگردان این فیلم می توان به Cash Only و Street Thief اشاره کرد. تقریبا تمام آثار او در سبک اکشن – جنایی بوده اند.

عوامل تهیه و ساخت فیلم:

نویسنده و کارگردان: Malik Bader

فیلمبرداری: Ken Seng

موسیقی: Julian DeMarre, Heiko Maile

تدوین: Rick Grayson

کمپانی های تولید کننده: Solution Entertainment Group, Deeper Water, Bader Bros. Pictures

ناشر: Blue Fox Entertainment

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *