Lord of War 2005

ارباب جنگ : داستان درباره یک دلال اسحله است . او شغل خود را با فروختن به خیایابانی ها آغاز می کند و بعد از مدت نسبتا زیادی با یک فرمانده آفریقایی قرار داد گرانی می بنددد....

دانلود فیلم Lord of War 2005 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Lord of War 2005 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم ارباب جنگ 2005:

ارباب جنگ (Lord of War) فیلمی جنایی-درام محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ک نندگی آندرو نیکول است. همچنین نیکولاس کیج نیز در کنار بازی در این فیلم در تهیه‌ کنندگی فیلم نیز نقش داشته است.

این سینمایی در ۱۶ سپتامبر ۲۰۰۵ در آمریکا منتشر شد و یکسال بعد نسخه Blu-Ray آن برروی دیسک‌ها عرضه شد، نیکولاس کیج بازیگر محبوب و معروف آمریکایی در این فیلم نقش یک دلال اسلحه را بازی می‌ کند، داستان این فیلم تحت تاثیر و الهام ماجراهای واقعی در دلالی و قاچاق جنگ افزار بوده است، این فیلم از سازمان حقوق بشر تایید و تحسین زیادی را بخاطر به تصویر کشیدن تصاویر قاچاق و دلالی اسلحه و خطراتی که این مردم جامعه را درگیر می‌کند دریافت کرد.

از جمله بازیگران معروف این فیلم می‌توان به نیکولاس کیج که یکی از چهره‌های محبوب و بسیار مشهور سینمای هالیوود است اشاره کرد، علاوه بر نیکولاس بازیگرانی مانند جرد لتو، ایثان هاوک، بریجت مویناهان، یان هولم، تانیت فینیکس و ایمون واکر نیز در این فیلم ایفای نفش می کنند.

یکی از نکات جالب در روند توسعه این اثر این است که بسیار از الفاظ و دیالوگ های روسی ای که در این فیلم استفاده شده معادل های انگلیسی به طور کامل نداشتند و در ترجمه انگلیسی که از روی این اصطلاحات شده مشخص نیست که آیا این ترجمه ها بخشی از فیلم نامه بودند یا اینکه بعدا در ترجمه به فیلم اضافه شده اند.

پخش آنلاین فیلم ارباب جنگ

پخش آنلاین فیلم ارباب جنگ

این سینمایی از نظر منتقدان نظرات متفاوتی دریافت کرد و توانست در سایت Rotten Tomatoes توانست نمره ۶۱ را ازآن خود کند، همچنین در سایت Metacritic نیز نمره این اثر ۶۲ می باشد، همچنین این سینمایی یک اشاره ویژه از National Board of Review جهت عالی بودن کیفیت فیلم سازی دریافت کرد.

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان: اندرو نیکول
نویسنده: اندرو نیکول
تهیه کننده: اندرو نیکول، نیکولاس کیج

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Mansour
    0

    پخش آنلاین تون زبان اصلی نداره با زیرنویس؟!