موربیوس Morbius 2021

موربیوس یک داشمند است که دچار یک بیماری هولناک می شود، این بیماری باعث خون ریزی شدیدی در وی می گردد و نهایتا بر این اثر او تبدیل به یک خون آشام می شود و ...

معرفی فیلم موربیوس Morbius 2021

این فیلم محصول سال 2020 است. این فیلم تولید کشور ایالات متحده آمریکا است. این فیلم در ژانر های ترسناک، هیجان انگیز، اکشن و ابر قهرمانی تهیه و تولید شده است. کارگردانی این اثر سینمای هالیوود را دنیل اسپینوزا بر عهده داشته است. از ستارگان این فیلم می توان به جرد لتو، آدریا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس، و ترسی گیبسون اشاره نمود.

چه چیزهایی درباره این اثر میدانیم ؟

بعد از این که جهان تازه ای به وسیله کاراکتر های فیلم اسپایدر من به وجود آمد، سونی تصمیم به توسعه این حوزه کرد و آن را با فیلم ونوم ( محصول 2018) آغاز کرد. بر این اساس کمپانی سونی پیکچر که سازنده و توزیع کننده ی این اثر است تصمیم گرفت با این عنوان، این مسیر توسعه را ادامه دهد. مت سازاما و برک شارپلس طی مراحلی مخفیانه تصمیم به نوشتن و توسعه ی دنیای مارول سونی کردند و فیلم نامه ی این اثر را بر اساس داستان موربیوس، خون آشام زنده اثر روی توماس گیل کین به وجود آوردند. مراحل ساخت این اثر از سال 2019 آغاز شد و ابتدا قرار بود با به پایان رسیدن مراحل تهیه و تولید، این اثر در تاریخ 10 جولای 2020 منتشر شود، اما به دلایل تاخیر های پیش آمده، انتشار این اثر به تعویق افتاد و به تاریخ 31 جولای 2020 موکول شد. این اثر در ایالات متحده آمریکا بر روی پرده نقره ای خواهد رفت. زبان این فیلم انگلیسی است.

نظرات و نقدها 3

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • داود
    0

    فیلم موربیوس با بازی Jared leto ، کسی که به راحتی تو پیج شخصی خودش به خونخواری و خوردن خون بچه ها اعتراف می‌کنه…پیج ایشون رو ببینید پستی که در تاریخ ششم ماه می سال ۲۰۱۶ گذاشته ، دو تا عکس خودش رو گذاشته و راحت زیرش نوشته ،خون این بچه کوچولوها چه تاثیر خوبی رو صورتش داره..

    1. Parsa
      0

      بیشتر از فیلمهای اکشن علمی تخیلی لذت میبرم .ممنون از شما

  • شهاب شعبانی
    0

    تو رو قرآن بدون دردسر و مشکل سایتی بگید کی پخش میشه جرالد نقش اول فیلم خواننده گروه ۳۰سکند ا وای هست عاشقش هستم فقط برید کیلیپ های و آهنگ هاشون گوش بدید