mulan 2020

مولان : دختری شجاع به نام مولان تصمیم می گیرد پدرش و کشورش چین را از دست دشمنان نجات دهد و در این راه با مشکلاتی مواجه می شود. این فیلم بر اساس اسطوره معروف چینی ساخته شده است.

دانلود فیلم mulan 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم مولان با دوبله فارسی و لینک مستقیم کیفیت عالی

(لینک های دانلود با کیفیت Web DL قرار گرفت)

 

اطلاعاتی درباره فیلم:

فیلم مولان محصول سال 2020 می باشد و با کارگردانی نیکی کارو ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام ، تاریخی و اکشن دسته بندی می شود. تاریخ اکران فیلم مولان در مارس 2020 و در کشور اوکراین خواهد بود همه مان به دوگانه محبوبی که در قالب انیمیشن از این سینمایی انتشار یافت با نام مولان آشنا شده ایم و حال باید دید که فیلم آن آیا میتواند کیفیت بالایی داشته باشد یا آن که قرار است با اثری ضعیف روبرو شویم.

فیلم بر اساس انیمیشن قدیمی آن و همچنین یک اسطوره چینی ساخته شده است و یکی دیگر از فیلم های لایو اکشن دیزنی محسوب می شود. آهنگسازن فیلم هری گرگسون و ویلیامز هستند این لایو اکشن بی نظیر که از محوبیت فوق العاده برخودار است نیامده حسابی سر و صدا به پا کرده است و تا کنون اخبار زیادی مبنی بر تاریخ دقیق انتشار آن به گوش رسیده است که البته زمان همه چیز را تایید و بررسی خواهد کرد.

دانلود فیلم مولان

دانلود فیلم مولان

شرکت تولید کننده فیلم مولان ، والت دیزنی پیکچرز و توزیع آن به عهده استودیو سینمایی والت دیزنی است. این فیلم محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی ساخته شده است. برای ساخت این فیلم بودجه ای معادل 290 میلیون دلار در نظر گرفته شده است که به علت لوکیشن های خاص فیلم، این رقم به نظر منطقی می آید.

آپدیت : بالاخره نسخه با کیفیت این سینمایی منتشر شد که هم اکنون با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم از وبسایت هیوا مووی قابل دریافت می باشد و میتوانید آن را با ترافیک نیم بها نیز دریافت نمایید و در مصرف اینترنت خود نهایت صرفه جویی را داشته باشید نسخه دوبله فارسی این فیلم همچنین بزودی پس از پخش اضافه خواهد شد.

دانلود فیلم جدید Mulan 2020 همراه با دوبله فارسی

*******

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

**

نسخه زیرنویس فارسی چسبیده

*******

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

**

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Sokot
    0

    یکسالی هست کی پخش میشه؟

    1. adminio
      0

      با سلام ، این فیلم اکرانش 4 ماه دیگه هست ولینکش هم تا 5 ماه آینده منتشر نمیشه

  • امیر
    0

    سلام چرا سانسور شده یا نشدن فیلمهاتون نمیزنید خدا رو خوش نمیاد دان کنیم بعد ببینیم سانسور شده

    1. PhuN
      0

      سلام عناوین سانسور شده در پست ها زدیم اکثرا و یا تو اسم فایل ها مشخص هستند . سایر که مشکلی نداشتند هم نسخه کامل قرار گرفته است موفق باشید.