زمانی برای مردن نیست No Time To Die 2021

زمانی برای مردن نیست ، عنوانی بسیار جذاب و اکشن که درباره سرنجام زندگی جیمز باند معروف است وی که در آرامشی کوتاه مدت زندگی میکند ناگهان مشکل جدی ای برایش پیش می آید چرا که دوست صمیمی اش از او درخواست کمک می کند و حال او باید دوباره برگردد به هیاهوی گزاشته اش.

 

دانلود فیلم No Time To Die 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی جدید زمانی برای مردن نیست با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود فیلم بعد از پخش اضافه خواهد شد

 

توضیحات تکمیلی این سینمایی:

بالاخره انتظارات به پایان رسید و عنوانی جذاب و دیدنی با نام زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا و تهیه کنندگی میشل جی ویلسون در حال ساخت در سال جاری می باشد و قرار است در سال 2020 اکران شود. این سینمایی جذاب ادامه سری های معروف جیمز باند را به تصویر می کشاند .امکان ندارد اهل فیلم های قدیمی اکشن باشید و جیمز باند را نشناسید و از فیلم های او لذت نبرده باشید .فشار زیاد طرفداران زیاد فیلم های جیمز باند در شبکه های مجازی بالاخره سازنده ای را به فکر ساخت سری جدیدی از آن کرد .

آخرین خبر : امروز در تاریخ 1399/08/27 تریلر رسمی فیلم زمانی برای مردن نیست منتشر شد ، لینک های دانلود نسخه کامل فیلم بعد از انتشار اضافه خواهند شد و شما عزیزان می توانید بصورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود نمایید.

دانلود فیلم No Time To Die 2020

دانلود فیلم No Time To Die 2020

قبلا جدی شدن خبر ساخت این فیلم بسیاری از مخاطبین گمان میکردند که این هم شایعه ای است که در فن پیج ها منتشر شده اما به محض کلید خوردن کار و رسانه ای شدن نام بازیگران اصلی و منتشر شدن فیلمنامه دیگر شایعه ای در کار نبود.

منتشر شدن پیش نمایش این فیلم نیز انتظارات از آن بسیار بالا برده است همچنین هنرنمایی بازیگرانی که در سری های قبلی جیمز باند هم بوده اند خود نیز به ارزش های این سری افزود تا مخاطبین را بیشتر به آن امیدوار کند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *