sherlock holmes 2021

شرلوک هولمز 3 : شرلوک یک کاراگاه دقیق و زیرک است که پرده از ماجراهای جنایی بر می دارد.

دانلود فیلم sherlock holmes 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی شرلوک هولمز 2021 با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی

لینک های دانلود پس از اکران منتشر می شوند

اطلاعاتی درباره فیلم:

شرلوک هولمز 3 توسط کارگردان بریتانیایی به نام دکستر فلچر در حال ساخت است. فیلمنامه این فیلم کریس برانکاتو نوشته شده است. آرتور کونان دولی نیز در این فیلمنامه همکاری داشته است. شرلوک هولمز شخصیت شناخته شده ای در دنیای سینماست که به عنوان یک کاراگاه ماهر و دقیق در فیلم هایی به همین نام ظاهر شده است.

این فیلم ژانری جنایی دارد و برای اولین بار در روسیه ساخته شد. تاریخ اکران این فیلم 22 دسامبر 2021 خواهد بود. بازیگرانی چون جود لا ، ریچل مک آدامز و روبرت داونی جونیور از ستارگان این فیم هستند.

دانلود فیلم شرلوک هولمز 2021

تهیه کنندگان sherlock holmes 2021 سوزان دوانی ، جوئل سیلور و لیونل وایگرم هستند. شرلوک هولمز شخصیتی تخیلی است که برای اولین بار توسط سر آرتور کانن دویل در سال 1887 ساخته شد. رمان ها و داستان هایی که درباره این شخصیت ساخته شده اند به حدود 60 نوشته رسیده اند.

این شخصیت به قدری در بین مخاطبان محبوبیت دارد که آنها معتقدند این شخصیت تخیلی نبوده و واقعا وجود خارجی دارد. از طرف دیگر این شخصیت توانسته است معروف ترین شخصیت خیالی کتاب گینس شود. به همین جهت مخاطبان و منتقدان انتظار دارند شرلوک هولمز 2021 مجددا بتواند دوباره انتظارات آن ها را براورده کند.

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: دکستر فلچر
  • تهیه کنندگان: سوزان دوانی ، جوئل سیلور و لیونل وایگرم
  • فیلمنامه نویسان: کریس برانکاتو ، آرتور کونان دولی
  • بازیگران: چون جود لا ، ریچل مک آدامز و روبرت داونی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *