The Batman 2022

دانلود فیلم بتمن ۲۰۲۲ - the batman 2022 » بتمن یا مرد خفاشی شخصیتی ابرقهرمان است که با دشمنان بزرگی می جنگد. در این فیلم بتمن با دشمن تازه ای مواجه می شود.

توضیحات کامل فیلم بتمن 2022 :

فیلم بتمن بار برای اولین بار به صورت مستقل ساخته و در سال 2022 اکران می شود. فیلم ابرقهرمانی بتمن دهمین فیلم سینمای دی سی و اولین فیلم مستقل بتمن است. کارگردان فیلم مت ریوز است و رابرت پتینسون به عنوان بتمن در این فیلم نقش آفرینی می کند.

گریک فریزر به عنوان فیلمبردار، مت ریوز و دیلان کلارک نیز تهیه کنندگان بتمن 2022 هستند. این فیلم در دسامبر 2019 برای اولین بار کار فیلم برداری اش آغاز شد. نویسندگی فیلم نیز بر عهده کارگردان یعنی مت ریوز و متسون تاملین است. مت ریوز این بار هم مجددا به نویسندگی و ساخت فیلم تخیلی و فانتزی روی آورده است.

رابرت پتینسون قبلا در فیلم های برجسته ای همچون هری پاتر و خون آشام به خوبی توانست در ذهن مخاطبان جایگاه ویژه ای کسب کند. به همین جهت انتظار می رود در این فیلم نیز بتواند مانند سایر کارهای خود بازی ماندگاری ارائه دهد.

25 دسامبر 2021 مصادف با 4 اسفند 1400 توسط برادران وارنر اکران می شود. کارگردان فیلم قرار است The batman را به صورت سه گانه بسازد. به همین خاطر با بازیگران برای قسمت های آتی تعهد امضا کرده است.

 

 

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: مت ریوز
  • نویسندگان : مت ریوز و متسون تاملین
  • تهیه کنندگان: دیلان کلارک و مت ریوز
  • شرکت تولید کننده: دی سی فیلمز
  • توزیع کننده: برادران وارنر
  • بازیگران : رابرت پیتنسون در نقش بتمن ، جفری رایت در نقش جیمز گوردون ، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث ، زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای ، پل دینو در نقش ریدلر ، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث ، کالین فارل در نقش پنگوئن و جان تورتورو در نقش کارمین فلکون

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *