The Grudge 2020

کینه عنوانی جدید و ترسناک که درباره زندگی در خانه ای است که توسط یک روح کینه توز نفرین شده است و هرکسی که با مرگ خشونت بار وارد آن می شود را محاکمه می کند....

دانلود فیلم The Grudge 2020 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی کینه 2020 با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی

لینک های دانلود با زیرنویس فارسی افزوده شد

 

توضیحات تکمیلی فیلم کینه 2020:

کینه نام عنوانی ترسناک که به کارگردانی نیکلاس پسس و تهیه کنندگی سم ریمی در سال 2019 ساخته شده است و حال در صف اکران فیلم های 2020 قرار دارد و باتوجه استقبال همیشه خوب از فیلم های ترسناک پیش بینی می شود از این فیلم هم نیز استقبال قابل قبولی انجام شود و بتواند در ابتدای مسیر خود قدم اول را محکم تر بردارد.

این سینمایی به نوعی که یک بازسازی از داستان فیلم ساخته شده معروف کینه در سال 2004 است و میتوان گفت تقریبا اتفاقات در این دو فیلم یکی است اما بازیگران جلوه های ویژه مطمعنن تفاوت های زیادی خواهد داشت و حال با جدید ترین تکنولوژی ممکن این فیلم را ساخته اند و برای طرفداران فیلم های ترسناک بازسازی این فیلم به نوعی میتواند خبر خوبی باشد .هرچند خیلی از منتقدین هم به نوعی اعتراض خود را نسبت به ساخت یک فیلم تکراری نشان داده اند و برخی بیان کرده اند که این فیلم حتی میتوانست ادامه سری قبل را نشان دهد . هرچند داستان سری جدید احتمالا به گونه ای خواهد بود که مخاطب گمان کند که ادامه این فیلم ترسناک و این اتفاقات فقط برای یک شخص دیگه ای خواهد افتاد و کینه هنوز از بین نرفته است .

دانلود فیلم The Grudge 2020

دانلود فیلم The Grudge 2020

*************************************************************

دانلود فیلم کینه با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *