The Invisible Guest 2016

یک کارآفرین موفق مظنون به قتل است و تا جلسه محاکمه او 3 ساعت باقی مانده است. تنها یک شاهد وجود دارد و او باید در این سه ساعت حقیقت را اثبات کند...

دانلود فیلم The Invisible Guest 2016 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی مهمان نامرئی 2016 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت WEB-DL قرار گرفت

 

توضیحات کامل فیلم مهمان نامزئی:

The Invisible Guest فیلمی اسپانیایی در سبک درام – جنایی – معمایی است که در سال 2016 ساخته شد. کارگردانی این اثر را Oriol Paulo بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر Mario Casas، Ana Wagener، José Coronado در این فیلم ایفای نقش کرده اند که همگی جزو نام های مشهور و بزرگ سینمای اسپانیا هستند. مدت زمان فیلم 106 دقیقه است.

این فیلم داستانی جنایی و کارآگاهی داشته و در مورد یک کارآفرین موفق است که مظنون به قتل است. یکی از شاهدان تنها سه ساعت فرصت دارد تا حقیقت را اثبات کرده و از محاکمۀ او جلوگیری کند. هر ثانیه سرنوشت ساز است…

این فیلم با بودجه 4.5 میلیون دلاری ساخته شد و توانست بیش از 30 میلیون دلار در سینماها فروش داشته باشد. در کل با توجه بود اینکه فیلم غیر انگلیسی زبان است فروش بسیار خوبی داشته و به سود بالایی دست یافته است.

دانلود فیلم The Invisible Guest 2016

دانلود فیلم The Invisible Guest 2016

این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2016 به شمار می رود و در سایت IMDB نیز توانسته از کاربران نمرۀ بسیار خوب 8.1 را کسب کند. این فیلم در در لیست 250 فیلم برتر این سایت نیز قرار گرفته است.

منتقدان توسط بیشتر منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفت، طبق آمار سایت راتن تومیتوز 67 درصد منتقدان نسبت به این فیلم نظری مثبت داشته اند. این فیلم یکی از بهترین فیلمهای غیز انگلیسی زبان چند سال اخیر به حساب می آید و دیدن آن برای هر فیلم‌دوستی پیشنهاد می شود.

************************************************************

دانلود رایگان فیلم مهمان نامرئی با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود صوت دوبله به صورت جدا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *