The Prestige

حیثیت , داستان فیلم درباره دو شعبده باز می باشد که با یک دیگر دوست صمیمی هستند و معمولا با هم اجراهای زیادی دارند که در یکی از این اجراها در طی یک حادثه یکی از آن ها همسرش را از دست می دهد و دیگری را سرزنش می کند....

دانلود فیلم حیثیت (پرستیژ) با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی The Prestige 2006 با دوبله فارسی لینک مستقیم و پخش آنلاین

لینک دانلود نسخه بازبینی شده فیلم قرار گرفت

راجع به این اثر بدانیم:

امکان ندارد یک فیلم بین حرفه ای باشید اما آثار نولان را ندیده باشید البته لازم به ذکر است که این ساخته ها علارقم کیفیت بالایی که دارند اما گاهی باید سلایق را در دوست داشتن آن ها در نظر گرفت اما به طور کلی معمولا حداقل یک اثر نولان را دیده ایم که در آن حسابی کیفیت ساخته خود را به رخ کشیده است.

معمولا آثار نولان را کارگردان هایی نظیر اسکورسیزی مقایسه کرده اند هرچند که آثار هردو کاملا متفاوت می باشد اما از نظر کیفیت خیلی با هم رقابت داشته اند در سال های اخیر شاهد شاهکارهای زیادی از این دو کارگردان مطرح بوده ایم. همچنین از جدید ترین آثار نولان میتوان به ( دانلود فیلم Tenet 2020 ) اشاره کرد که نیامده کلی سر و صدا به پا کرده است و حسابی طرفداران را منتظر گزاشته است.

” حیثیت ” محصول 2006 آمریکا می باشد که کارگردانی Christopher Nolan ساخته شده است و سال ها در بین خاطرات بسیاری از سینما دوستان بوده است و هموارها مخاطبین زیادی به جمع طرفداران این ساخته اضافه می شوند چرا که برخی ها حتی گمان دارند که یکی از بهترین آثار نولان میتوان این فیلم را نام برد.

دانلود فیلم خارجی The Prestige 2006 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی The Prestige 2006 با لینک مستقیم

داستان فیلم درباره دو دوست صمیمی می باشد که هردو از شعبده بازان محبوب شهر هستند و معمولا با یک دیگر بهترین اجراهای ممکن را انجام می دهند اجراهایی که گاهی حتی برای جان آن ها و نزدیکانشان خطر بسیاری دارد , انجام چنین کارهایی موجب می شود خیلی سریع به محبوبیت بسیار برسند اما در یک روز عادی وقتی میخواهند اجرایی را که همیشه انجام میدادند اینبار با خطر بیشتری انجام دهند همسر یکی از آن که قسمتی از این اجرا بود جانش را از دست می دهد و این دو با هم دشمن و رقیب می شوند و همه چیزشان را فدای رقابت و غرور کاریشان می کنند.

*************************************************************

دانلود فیلم The Prestige با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *