The Turning 2020

عطف , داستان این فیلم درباره یک فرد جوان می باشد که یک مرد اورا استخدام میکند تا مراقب خواهر زاده هایش باشد اما اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است!

دانلود فیلم The Turning 2020 با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی چرخش 2020 با لینک مستقیم

لینک های دانلود با کیفیت Bluray قرار گرفت

 

توضیحات کلی درباره فیلم The Turning 2020:

این فیلم محصول هالیوود کشور ایالات متحده آمریکا است. این فیلم تولید سال 2020 است. کارگردانی این اثر را فلوریا سیگسمندی را بر عهده داشته است. پروژه ساخت این فیلم ابتدا از سال 2016 توسط استیون اسپیلبرگ شروع شد ولی تولید آن به دو فاز تبدیل شد که در فاز دوم کارگردان جدید این اثر نام آن را از Hunted به The Turning تغییر یافت. مرحله فیلمبرداری این فیلم در ماه فوریه سال 2018 آغاز شد و نهایتا مراحل فیلم برداری آن در ششم آپریل سال 2018 به پایان رسید. مکنیز دیویس، فین ولفهارد، بروکلین پرینس، جولی ریچاردسون، مارک

هابرمن، نیال گریگ فاتن، باربارا مارتن، دنا تامسن و کارن ایگان جزء بازیگران این فیلم هستند. این فیلم محصول کمپانی مطرح دریم ورکس پیکچرز و توزیع آن نیز بر عهده دیگر کمپانی مطرح دنیای سینما یعنی یونیورسال پیکچرز است. زبان این اثر سینمایی انگلیسی است. این فیلم نهایتا در تاریخ بیست و چهارم ژانویه سال 2020 بر روی پرده نقره ای سینما های جهان خواهد رفت. مدت زمان این فیلم 94 دقیقه است.

دانلود فیلم The Turning 2020

دانلود فیلم The Turning 2020

داستان فیلم روایت گر زندگی فردی جوان است که پس از مدت ها بیکاری حال توسط یک مرد استخدام شده است تا مراقب خواهرزاده هایش باشد اما همه چیز ساده پیش نمیرود و اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

********************************

دانلود فیلم عطف 2020 زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *