The Twilight Saga: Eclipse 2010

گرگ و میش 3 , در سری سوم بلا در یک دوراهی بزرگ قرار میگیرد او باید میان دوست نوجوانی خود و دبیرستانش یکی را انتخاب کند.....

دانلود فیلم The Twilight Saga: Eclipse 2010 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی گرگ میش 3 2010 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک دانلود نسخه کامل قرار گرفت

 

توضیحات کلی درباره ی این فیلم:

سری سوم این ساخته ادامه دو سری اول را پوشش می دهد اینبار هم با سازنده ای متفاوت ساخته شده است این سینمایی که محصول سال 2010 میلادی می باشد به کارگردانی David Slade و تهیه کنندگی Wyck Godfrey ساخته شده است اما از آن جایی که تمامی سری ها از یک رمان برگرفته شده است پس یاد تغیری در داستان داده نشده هرچند که خیلی ها گمان دارند اگر عوامل روی تک تک قسمت ها بیشتر کار میکردند شاید میتوانستند ساخته ای با کیفیت تر را روانه سینما کنند.

معمولا اکثر فیلم ها و سریال های ماورایی از یک رمان یا کمیک پرطرفدار برگفته شده اند این رمان و کمیک ها هرچه قدرم قوی باشند اما باید رو اقتنباس های آن کار زیادی انجام شود تا خروجی بتواند انتظارات را بر آورده کند در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم که آثاری که معمولا طبق رمان دقیق ساخته شده اند و بازیگران خوبی برای آن ها انتخاب شده است حسابی هم پیشرفت کرده اند , پس از اتمام ( دانلود فیلم Twilight 2008 ) پیش بینی میشد که این ساخته سری های دیگری نیز داشته باشد.

دانلود فیلم خارجی گرگ میش 3 2010

دانلود فیلم خارجی گرگ میش 3 2010

داستان سری سوم ادامه ماجراجویی های ایزابل را به تصویر میکشد اینبار او در یک دوراهی بزرگ برای زندگی اش قرار گرفته است او باید از بین دوست نوجوانی و جوانی اش یکی را انتخاب کند اما آیا این انتخاب ساده خواهد بود ؟! یا مسئله فقط انتخاب نیست ؟! باید دید در ادامه این سری چه اتفاق هایی دیگری برای ماجراجویان همیشگی داستان خواهد افتاد!

 

***************************

دانلود فیلم گرگ و میش 3 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p (کلیک کنید)

دانلود با کیفیت 1080p (کلیک کنید)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 5

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Salehi
    0

    نه ببخشید صوت داره عذرخواهی میکنم

  • ...
    0

    شت

  • مجید
    0

    فیلم رو دوست داشتم ولی دوبله خیلی ضعیف بود

  • مجیب جدگال
    0

    خوبه

  • امیر
    0

    عاللللیییییییییییيیییییییییی