آبی به رنگ آسمان

آبی به رنگ آسمان: مستند جذاب درباره تاریخچه باشکوه باشگاه استقلال ( تاج قدیمی) و دست آورد های آسیایی اش .در این مستند برخی از بازیگران محبوب به عنوان راوی تاریخ باشگاه را بازگو میکنند ..

دانلود مستند آبی به رنگ آسمان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود مستند به محض انتشار اضافه خواهد شد

اسامی کامل بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت مستند :

بالاخره انتظارات به پایان رسید و این مستند نسبتا جنجالی و جذاب که به کارگردانی امیر رفیعی و تهیه کنندگی علی فتح الله زاده در سال 1396 ساخته شده است سرنجام به اکران رسیده و توانسته نظر مثبت منتقدین و مخاطبین سینما را جلب کند و بزودی قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

امیر رفعی کارنامه سینمایی ندارد و بیشتر به عنوان یکی از سران ارشد باشگاه استقلال او را می شناسیم این مستند سینمایی را میتوان به عنوان اولین اثر حرفه ای او در سینما برگزید که تا کنون توانسته است فراتر از انتظارات پیش رود و شروع خوبی را برای خود به ثبت رسانده است.

چرا این مستند را باید دید؟!

اگر اهل فوتبال باشید و ثانیه طرفداری یکی از تیم های بزرگ ایران باشید پس احتمالا دیدن این مستند سینمایی شمارا به هیچ وجه پشیمان نخواهد کرد چرا که این ساخته تاریخچه بزرگ باشگاه تاج و استقلال کنونی را به تصویر میکشاند و بسیاری از حواشی مختلف این باشگاه را پوشش می دهد و برخی از ناگفته هایی که باید به عنوان یک هوادار بدانید در این مستند بازگو شده است .

علاوه بر این ها راوی گری بازیگرانی مطحری همچون مهناز افشار و فرهاد اصلانی در این مستند یکی نکات جذابیت آن بوده است و مخاطبین زیادی جذب سازه امیر رفیعی کرده است علاوه بر این دو نیز چند شخصیت مطرح دیگر را به عنوان راوی در این مستند همکاری کرده اند.

دانلود مستند آبی به رنگ آسمان با لینک مستقیم

دانلود مستند آبی به رنگ آسمان با لینک مستقیم

عوامل مستند :

کارگردان: امیر رفیعی- تهیه کننده : علی فتح الله زاده – نویسنده:خشایار الوند- تدوین: رضا تاری وردی، مدیر تصویربرداری: میثم نظیمی، مدیرصدابرداری: محمدرضا مرتضایی، صدابردار استودیو: محمد خرمی نژاد، طراحی و ترکیب صدا: نعیم مسچیان،


 

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهسا
    0

    این مستند رو ببین و به تاجی یودن خودتون افتخار کنین،لابد الان لنگی هام خواستر اکران قرمز به رنگ گوجه میشن خخخخ