اختاپوس

اختاپوس، مستندی ایرانی است که موضوع آن مافیا و دست های پشت پردۀ صنعت خودرو سازی ایران است...

دانلود مستند ایرانی اختاپوس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

بنا به درخواست شرکت کروژ لینک دانلود برداشته شد

آخرین اخبار و توضیحات تکمیلی

 

اخبار ساخت مستند :

اختاپوس مستندی ایرانی محصول سال 1398 است. کارگردانی و تهیه کنندگی این مستند را مهدی انصاری بر عهده داشته است. مدت زمان این تک قسمتی 65 دقیقه است.

موضوع مستند در مورد مافیای صنعت خودروی ایران است. این مستند به نمایش و توضیح اینکه چرا این صنعت اینگونه رو به افول بوده و عوامل افت بازار خودروی ایران چه کسانی بوده اند می پردازد.

دلیل اینکه صنعت خودروی ایران رو به فاجعه است چیست؟ چه کسانی مقصر هستند؟ مافیا و دست های پشت پرده دقیقا چه کسانی هستند؟ ضرر و سود این صنعت از آن چه کسانی است؟ اینها همگی از سوال هایی هستند که این مستند سعی در توضیح و پاسخ به آنها دارد و از آغاز انقلاب تا به امروز این موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

دانلود مستند اختاپوس

دانلود مستند اختاپوس

این مستند بسیار جنجالی و پر حاشیه بوده و حتی تا مرز توقیف ساخت نیز پیش رفته. اما با اینحال این مستند در بهترین سطح ممکن ساخته شد و در سال 1398 اجازۀ نمایش به آن داده شد. هدف مستند اطلاع رسانی و بالا بردن سطح سواد مردم در مورد صنعت خودرو سازی است و اینکه چگونه باید در این سیستم فعالیت کرد. بخش مهمی از مستند نیز به بررسی و تاثیرات شرکت کروز بر روی این صنعت می پردازد.

این اثر مضمونی اجتماعی داشته و به نوعی اثری انتقادی نیز به حساب می آید. از مهمترین حواشی این مستند لغو پخش اولیۀ آن توسط نیروی انتظامی بود. گفته شده که دلیل لغو پخش این اثر این بوده که یکی از شرکت های خصوصی مرتبط از این فیلم شکایت کرده است.

لینک های دانلود مستند اختاپوس با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پ.ن : بنا به درخواست شرکت کروز لینک های دانلود این مستند حذف شد

عوامل تهیه و ساخت این مستند :

کارگردان: مهدی انصاری

مجری طرح: گروه فرهنگی هنری فواد

تدوین: روح الله قاسمی

مدیر تولید: مهرداد خانی

تصویر برداران: سعید فرجی، میثم صبوحی و علی کریمی

نظرات و نقدها 7

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شرکت کروز
    0

    بسمه تعالی
    مدیریت محترم وبسایت هیوا مووی
    موضوع: درخواست حذف مستند اختاپوس از خروجی وبسایت هیوا مووی به صورت فوری
    با سلام و احترام؛

    ضمن تبریک میلاد قطب عالم امکان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و تبریک سال نو، و همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش جنابعالی و همکاران محترم در سال “جهش تولید” به استحضار می رساند، مدت زمانی است فردی به نام آقای سید محمد مهدی انصاری جعفری که خویش را به عنوان گرداننده کانال “اختاپوس” در رسانه ها معرفی می نماید، اقدام به ساخت مستندی بر پایه توهمات ذهنی درخصوص صنعت قطعه سازی و نیز خودروسازی کشور نموده که همچون فعالیت گذشته بر مبنای اهداف شخصی و خواست سفارش دهندگان نسبت به تولید و نشر اکاذیب، سیاه نمایی و استمرار فعالیت های تخریبی و تشویش اذهان عمومی در خصوص شرکت صنایع تولیدی کروز به پیوست هتک حرمت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی خانواده سهامداران و … نموده است.
    لازم به یادآوری است مراسم رونمایی و انتشار این مستند که مقرر بود در روز 4 دی ماه سال 1398 در موسسه سیمای مهر سوره از حوزه هنری استان تهران پخش گردد به علت فقدان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حکم و دستور مقام محترم قضایی و اقدام پلیس محترم فتا، ممانعت به عمل آمده و همچنان فعالیت کانال اختاپوس در فضای تلگرام بر اساس شکایت شرکت قطعه سازی کروز و حکم صادره متوقف گردیده است.
    هم اکنون نیز در راستای صیانت از ارزش ها و خدمات جامعه بزرگ 12600 نفری این شرکت، موضوع شکایت از شخص سید محمد مهدی انصاری جعفری در دستگاه های محترم قضایی و نظارتی در حال پیگیری بوده و شرکت صنایع تولیدی کروز حق پیگیری از طریق مجامع قانونی نسبت به هر شخص و یا سازمانی که اقدام به نشر اکاذیب و یا افتراء در خصوص این شرکت را نماید، لازم و ضروری می داند.
    خواهشمند است دستور مساعدت مقتضی از آن رسانه محترم جهت حذف مستند اختاپوس با قید تسریع انجام پذیرد.

    1. adminio
      0

      سلام
      طبق بررسی های انجام شده از سمت ما و تایید شدن صحت حرف های شما لینک دانلود این مستند برداشته شد.

    2. احمدی
      0

      مشخصه به کروزیها فشار اومده بخاطر این مستند
      بجای شکایت شفاف سازی کنید و پاسخگو باشید

  • شاهباز
    0

    یه نفر را نفوذ دادن به مدیریت مالی سایپا
    سایپا ضرر ده شد
    نفر منتقل شد بهمن
    فشار آوردن به دولت برای خصوصی سازی سایپا
    نفر در بانک مرکزی و فشار برای دادن ارز میلیون دلاری
    خرید خانه در آمریکا
    باریکلا کروز
    مردم هم میپرسن چطور قطعه ساز داره شرکت سایپا را میخره
    حتما فراماسون ما هستیم

  • Fetrat
    0

    سرمایه اولیه ۴ میلیارد دلار که برای شروع در اختیار کروز قرار گرفته دروغ محضه. سرمایه اولیه ای که در اختیار این سه نفر و نه دو نفر قرار گرفته ۴ میلیون دلار بود که رقم خیلی هنگفتی برای اول انقلاب بود میشد خط تولید خودرو راه انداخت با ۴ میلیون دلار. وگرنه اون زمان خود جرج سوروس هم ۴ میلیارد دلار پول نقد داخل حسابش نداشت که به اینا بده. چرا هیچ اشاره ای به خانم علمیه نمیشه؟ این خانم نقش کلیدی در ارتباط دو نفر با خارج داشته

  • حسن
    0

    هذا من فضل رشوه. باد خنک کولر تابستانی کیا سراتو عقل و هوش و حواس قضاوت از کله پراند درخشش زیبای 900 سکه تمام بهار آزادی پرهیزکار را ناپاک کرد. آسایش و امنیت مردم و دوام نظام بیشتر می ارزه یا کولر دلچسب کیا سراتوی من وسط آفتاب تابستان های خیابان های داغ تهران. دل های ما شیشه نیست مثل فولاد محکم است ما به دیوانگی شهره عالمیم. برج عاج نشینان کالیفرنیا چه دانند از حال پابرهنگان شب خواب پارک هرندی. صدای ضعیف ما به گوش رهبر رسید؟ عدل علی ابراهیم رئیسی کجاست؟ اَین العمار؟ اَین الحسین؟

  • عاطفه
    0

    از روی نداری رفتم کروز با دوستام پنج سال توو اون زندون کیلومتر یازده اسیر بودم سر جهیزیه جور کردن چقدر تحقیرم کردن چقدر توهین میکردن برگردم عقب هرگز پامو کروز نمیزارم راحت آدمو له میکنن فقط شلاق نزدن هر بلایی که میتونید و نمی تونید سر کروز بیشر.. بیارید ما یه روزی از این زندگی میریم ولی شما ها رو پایین میکشیم