ایکسونامی xsounami

خاطرات یک پورن استار آمریکایی به روایت ایکسونامی این مستند جنجالی در رابطه با آزادی های جنسی در یک صده اخیر آمریکا می باشد و تحولات جنسی این کشور را بررسی و با تحولات فرهنگی ایران مقایسه می کند و تطبیق می دهد...

دانلود مستند ایکسونامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود مستند ایرانی xsounami  با 4 کیفیت افزوده شد

پیش نمایش جدید افزوده شد

 

اخبار ساخت مستند ایکسونامی :

xsounami مستندی بسیار جنجالی با موضوع آزادی های جنسی در آمریکا که توسط موسسه فرهنگی هنری آوش به کارگردانی و نویسندگی محسن آقایی در 20 آبان 1398 اکران خواهد شد.

محسن آقایی همواره نیز در موسسه فرهنگی طلوع فعالیت میکند و یک مستند ساز فعال است که در زمینه سینما, رسانه و انیمیشن خودرا یک ترویج دهنده اسلام و همچنین مدافع ارزش های آن می داند و فعالیت های فرهنگی و هنری زیادی در رابطه با آن دارد. و ایکسونامی از جمله آثار محبوب وی تلقی میشود و مسلما به محضه اکران شاهد استقبال زیادی از آن خواهیم بود.

خب اینم از مستند جنجالی ایکسونامی که بالاخره منتشر شد . شما کاربران میتوانید با خرید این محصول از تماشای ان لذت ببرید و تولید کننده حمایت کنید

چرا این مستند را باید دید؟!

این اثر اجتماعی بیانگر خاطرات یک پورن استار آمریکایی است و همچنین یک صده تاریک تاریخ آمریکا را به تصویر می کشاند جایی که آزار جنسی و آزادی های آن اثرات مخربی را در جامعه میگذارد.ساخت این مستند نزدیک به سال طول کشید و فیلم برداری آن هم در آمریکا و هم در ایران صورت گرفته است و میتواند مستند قدرتمند و جذاب برای علاقه مندان به اینگونه آثار باشد.

این ساخته تا کنون تاثیرات مثبتی را برای جامعه داشته است و همچنین موجب رضایت منتقدین نیز شده است و مورد استقبال کم نظیر مخاطبین سینما و علاقه مندان به مستندات با این ژانر قرار گرفته است و به طور کلی به عنوان یک اثر موفق از آن یاد می شود.

دانلود مستند ایکسونامی xsounami با دوبله فارسی

دانلود مستند ایکسونامی xsounami با دوبله فارسی

همانطور که در پوستر مستند xsounami مشاهده میکنید تصاویر اشخاص مهمی همچون بارک اوباما و ریاست جمهوری قبل ایران محمود احمدی نژاد برروی آن درج شده است و به معنی حضور این فردا در این کار می باشد.طبق گفته خبرنگاری که این فیلم را دیده است بازگو کرده است که این مستند تغیرات جنسی آمریکا را از گذشته تا زمان امروز نشان می دهد و آن را تحولات فرهنگی ایران مقایسه می کند. ضمن این که قرار هست این مستند با دوبله فارسی اکران شود.

لینک های دانلود مستند ایکسونامی با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Meysam
    0

    عالی بود هر بار نگاه کنید یه نکته تازه یاد میگیری
    ما ها رو ترسوندن گفتن اینکارو کنید تو جهنم فلان میشد اما این مستند با مدرک به شما توضیح میده چی درسته و به نکاتی همچون رابطه جنسی عشق انقلاب و … اشاره می‌کنه.
    خلاصه اینکه
    آنان که گذشته را از یاد بردند,محکوم به تکرار آنند.

  • سیما
    0

    واقعأ عالی بود عالی عالی عالی

  • abcdefghi-lmnopqrstuvwxyz
    0

    بدون سانسوره؟

    1. reza
      0

      نسخه قانونی است.