جام جهانی 2018

فیلم رسمی جام جهانی 2018 : این مستند جذاب درباره حواشی پشت پرده بزرگ ترین رویداد ورزشی است حواشی ای که ممکن است از چشم شما دور مانده باشد....

دانلود مستند جام جهانی 2018 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود مستند Film of 2018 FIFA World Cup با 4 کیفیت افزوده شد ( با گویندگی عادل فردوسی پور)

پیش نمایش جدید افزوده شد

 

اخبار و توضیحات مستند Film of 2018 FIFA World Cup :

بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگذار شد مثله سایر رویداد های گذشته های حواشی جالب و جذابی به همراه داشت صحنه هایی بی نظیر که شاید از چشم شما دورتر اتفاق افتاده است و متوجه آن ها نشده اید .این مستند این حواشی و اتفاقات جذاب را پوشش داده است و به نمایش گذاشته است.

این فیلم رسمی که توسط استودیو فیفا فیلم ساخته شده است و عوامل آن به کل فوتبالی هستند به کارگردانی ریچارد هورن و سیمون بایست ساخته شده است و همچنین همراهی و کمک جرج میلر و کایو کوریا نیز در ساخت این مستند به روند پیشرفت آن کمک زیادی کرده است و توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند.

اما علاوه بر این امتیازات ورود برخی از ستارگان جام جهانی به این فیلم به عنوان بازیگر و به گونه ای راوی محوبیت ان را دو چندان کرده است . ستارگانی نظیر لوکا مودریچ و پول پوگبا و همچنین حضور رونالدو و لیونل مسی به عنوان بازیگر پشتیبان در این مستند بار دیگر موجب افزایش استقبال و همراهی بیشتری مخاطبین با آن می شود.

دانلود فیلم رسمی جام جهانی 2018

دانلود فیلم رسمی جام جهانی 2018

اما گویندگی عادل فردوسی پور به عنوان صدا گذار در این فیلم از جمله دیگر ویژگی هایی آن می باشد . فردوسی پور که مدتی هست از صدا و سیما فاصله گرفته با فعالیت مجازی محور و ساخت برنامه های اینترنتی و کتاب ها سعی دارد همچنان نبوغش را به عموم برساند . اگر دلتنگ گزارش وی شده اید شاید بهتر است این مستند را از دست ندهید.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *