درخت زندگی

درخت زندگی مستندی که درباره فیلم عباس کیارستمی یکی کارگردانان بزرگ و مطرح ایران است با نام خانه دوست کجاست؟ . بازیگران این فیلم بعد از سی سال حال درباره آن حرف هایی میزنند بابک و احمد احمدپور دو برادر که در این فیلم بازی میکردند....

دانلود مستند درخت زندگی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود مستند به محض انتشار اضافه خواهد شد

اسامی کامل بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت مستند :

مستندی جذاب و تاثیر گزار در سینما که به کارگردانی هومن بابانوروزی و تهیه کنندگی سهیلا فرهادیانی در سال جاری ساخته شده است و هم اکنورن در حال اکران در سینماهای کشور است و توانسته استقبال ویژه ای را برای خود به عمل آورد و تا کنون فروش قابل قبولی را به عنوان یک مستند نسبتا کوتاه داشته است.

به گفته عوامل این مستند درباره یکی از قدیمی ترین شاهکارهای کیارستمی است فیلم سینمایی خانه دوست کجاست؟ عنوان قدیمی عباس کیارستمی که مخاطبین زیادی آن را به عنوان یکی از بهترین آثار سینما میدانند. بابک و احمد احمدپور دو برادرند که حالا بعد از سی سال که گزاشته است از بازیگران این فیلم بوده اند و در این مستند راجب آن صحبت می کنند.

دانلود مستند درخت زندگی با لینک مستقیم

دانلود مستند درخت زندگی با لینک مستقیم

به طور کلی این مستند سرنوشت بازیگران کودکی را نشان می دهد که زمانی در فیلم های شاهکار سینما حضور داشته اند و حال دیگر نام آن هارو در سینما نمیبینیم .کارگردان این مستند عنوان کرده است که خود نیز به شدت کنجکاور بوده است که این کودکانی که در چنین فیلم های شاهکاری بازی کرده اند حال چه کار می کنند و آیا توانسته در سینما پیشرفت کنند ؟!

عوامل مستند :

کارگردان: هومن بابانوروزی- تهیه کنندگان:سهیلا فرهادیانی – تصویربردار : افشین گودرزی- اصلاح رنگ و نور : پویان آقابابایی- تدوین : هومن بابانوروزی، جری طرح : استودیو کلوزآپ فیلم


 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *