نافرمان

مستند نافرمان ، این مینی مستند روایت گار اخلاق کودکان و نحوه واکنش آن ها به مسائل مختلف و نافرمانی هایشان در برابر خواسته های بزرگتر ها از جمله پدر و مادر را به تصویر می کشاند و کاری بسیار متفاوت را در این گونه نمایش می دهد...

دانلود مستند نافرمان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود مستند ایرانی نافرمان به محض انتشار اضافه خواهد شد

 

اخبار ساخت مستند نافرمان :

نافرمان مستندی بسیار متفاوت با موضوع نافرمانی کودکان است که به کارگردانی امیر منیری و تهیه کنندگی سیدجمال عود سیمین تولید شده است و آماده نمایش است.

امیر منیری کارگردان مستند سازی جوانی است که در حوزه علمیه تحصیل کرده است و مستند های کوتاه دیگری همچون فرش چین را تولید کرده که مورد استقبال علاقه مندان به این اثر بوده است.وی اهل تهران است و دوره های فرهنگی و هنری  را در رسانه طلاب گذرانده است و در اولین دوره جشنواره مستند سازی حضور داشته است.

چرا این مستند را باید دید؟!

این مستند کوتاه ظاهرا در قالب 22 دقیقه تولیده شده است و مشخص است کاملا میخواهد پیامی را در رابطه با تربیت فرزندان برساند و بدون هیچ سکانس اضافه ای آماده نمایش است و وقت چندانی از مخاطبین نخواهد گرفت و مسلما میتواند برای آن ها مفید باشد همچنین اگر به سایر کارهای منیری نگاهی بیندازیم کارهایی نظیر فرش چین و ….مارا از خیلی مسائل با خبر می ساخت و به عنوان یک فیلم مستند توانسته است موفقیت چشم گیری بدست آورد.

طبق آماری که گرفته شده است نزدیک به یک میلیون کودک ایرانی نافرمان وجود دارد که نیاز به تربیتی ویژه و توجه ویژه والدین خود دارند در این مینی مستند راه های موثر تربیت این چنین کودکانی را کاملا توضیح می دهد که باید به درستی و بدون خشونت باشد تا اثر خود را بگذارد.

دانلود مستند نافرمان با لینک مستقیم

دانلود مستند نافرمان با لینک مستقیم

عوامل مستند نافرمان :

کارگردان: امیر منیری – تهیه کننده : سیدجمال عود سیمین – تصویربرداران: مسعود کارگر، امیرصادق محمدی و سیامک مختاری – تدوین: حمید مهاجرانی و سجاد ترابی – صدابرداران: مهدی جعفری و سعید بابایی – مجری طرح: مؤسسه اومافیلم، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج


 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *