بوبا

بوبا , نمایشی جذاب از ماجراهای خنده دار بوبا و دوستانش که حسابی همه را سرگرم می کنند....

دانلود انیمیشن بوبا با دوبله فارسی

دانلود کارتون سریالی خارجی Booba 2014 با دوبله فارسی کیفیت عالی

فصل اول قسمت 1 تا 27 با لینک مستقیم

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

انیمیشنی شاد و جذاب کمدی محصول سال 2014 میلادی که برای شاد کردن خانواده ها چه کوچک چه بزرگ ساخته شده است این انیمیشن سریالی به کارگردانی Vyacheslav Kataev ساخته شده و سایر عوامل آن هنوز به طور کلی مشخص نشده است , اما ساخته ای با حداقل بودجه می باشد که برای سرگرم کردن کودک و نوجوان و حتی بزرگسالان نیز ساخته شده است و تا کنون شاهد استقبال گرمی از آن نیز شده ایم.

انیمیشن های زیادی این روزها ساخته اند آن هم در حالی که مخاطبین مد نظر آن ها کودک و نوجوان است اما به وضوح شاهد بوده ایم که حتی افراد بزرگسال درگیر آنان بوده اند و از دیدین برخی انیمیشن ها لذت می برند و این خود نشان از خوش ساخت بودن آن ها می باشد , برای مثال انیمیشن های نظیر شیر شاه که همواره در تمام خانواده های محبوب می باشد.

دانلود کارتون سریالی خارجی Booba 2014 با دوبله فارسی

دانلود کارتون سریالی خارجی Booba 2014 با دوبله فارسی

داستان این ساخته درباره ماجراهای موجود عجیب و جذابی است که خودشان را در موقعیت های سرگرم کننده و خنده دار قرار می دهند و همه را نیز شاد می کنند , با انجام کارهایی که شاید هیچ ریشه و هدف خاصی نداشته باشد سعی میکنند خود را دیگر کنند , آن ها به تمام چیزهایی که در اطرافشان وجود دارد و برایشان عجیب و غریب است توجه نشان می دهند و میخواهند یکبار تستشان کنند و همین روند موجب میشود که اتفاقات خنده داری رخ دهد , فضولی بیش از حد آن ها در هر چیزی موجب بروز حوادثی جذاب می شود….

*************************************************************

دانلود کارتون سریالی بوبا با دوبله فارسی پخش از شبکه امید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود فصل اول کلیک کنید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صدف نکویی
    0

    با عرض سلام خدمت شما محترمان. میخواستم خواهشی بکنم اینکه انیمیشن هاتون را دوبله دوزبانه بگذارید و زیرنویس انگلیسیشو حداقل ترین کاری هست که بگذارید برای معلمای زبان خوبه که میخوان با بچه ها کار کنن که بچه واژه را ببینه. و دیگه اینکه قسمت 25 این انیمیشن نیست اگر میشه آپلود کنید تا بشه دانلود کرد. ممنونم

  • صدف نکویی
    0

    ببخشید میخواستم درخواست دیگه ای ازتون داشته باشم که انیمیشن های کودکان خردسال را با کیفیت بالاتری بگذارید چون وقتی تو ال سی دی میخوای براشون پخش کنی خیلی بی کیفیت نشون میده. ممنونم از توجه تون