سیمپسون ها The Simpsons

سیپسون ها ، داستان از آنجا شروع می شود که گروه راک معروف Green Day روی یک دریاچه در حال اجرای کنسرت است. اما آنها غرق شده و کشته می شوند. در مراسم یادبود آنها خانواده سیمپسون حضور دارند و ماجراهایشان از همان جا شروع می شود...

دانلود کارتون سیمپسون ها با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن The Simpsons Movie 2007 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

((دانلود انیمیشن سیمپسون انیمه ای که کرونا را پیشبینی کرده بود))

لینک دانلود نسخه بازبینی سانسور شده با کیفیت bluray اضافه شد

 

توضیحات تکمیلی کارتون سیمپسون ها:

سیمپسون ها یک انیمیشن سینمایی در سبک ماجراجویی و کمدی محصول آمریکا است که در سال 2007  منتشر شد. کارگردانی این انیمیشن را David Silverman بر عهده داشته. مدت زمان این اثر 87 دقیقه است.

این اثر برگرفته از کارتون سریالی بسیار معروف سیمپسون هاست که از سال 1989 تا کنون در حال پخش است. بر اثر موفقیت و محبوبیت بسیار زیاد سیمپسون ها، انیمیشن سینمایی این اثر نیز ساخته شد و بسیار موفق هم عمل کرد. این اثر با بودجۀ 75 میلیون دلاری ساخته شد و توانست فروشی بیش از 500 میلیون دلار داشته باشد.

دانلود انیمیشن سینمایی سیمپسون ها

دانلود انیمیشن سینمایی سیمپسون ها

این انیمیشن مورد تحسین منتقدان و طرفداران این مجموعه قرار گرفت و یک انیمیشن سینمایی عالی به حساب می آید. در این اثر شوخی های عجیب و غریب همیشگی دیده می شود و به بسیاری از مسائل فرعی و آثار سینمایی، سیاسی و … می پردازد.

این انیمیشن در سایت IMDB از طرف کاربران نمرۀ خوب 7.3 را کسب کرده. همچنین طبق آمار سایت راتن تومیتوز 88 درصد منتقدان نظری مثبت نسبت به این انیمیشن داشته اند.

خوب است بدانید موسیقی متن این اثر را آهنگساز مشهور هانس زیمر ساخته است.

این انیمیشن در سال 2008 نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن در جشنواره های گلدن گلوب و بفتا شد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *