پوکویو

پوکویو , داستان دربارهی کودکی تازه به دنیا آمده شر و کنجکاو می باشد که با وجود سن کمش کلی کارهای خطرناک و جالب انجام می دهد و کلی هم دوست خوب دارد ....

دانلود کارتون پوکویو با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سریالی Let’s Go, Pocoyo 2005 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک دانلود قسمت 1 تا 71 با کیفیت عالی قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

امروزه که اکثر کودکان نمیتوانند بیرو بروند و والدین هم طبیعاتا به یادگیری آن ها اهمیت بسیاری میدهند شاید بهترین کار برای سرگرمی و یاد گیری آن ها انتخاب کارتون هایی برای دیدن باشد که هم ان ها را خسته نکند هم کلی چیزهای مختلف به آن ها یاد بدهد انیمیشن های زیادی مخصوص مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است که در بین خانواده ها نیز محبوب است از جمله آن ها میتوان به دانلود انیمیشن درخت آرزوها نیز اشاره ای داشته باشیم.

” پوکویو ” عنوانی متفاوت و جذاب که محصول سال 2005 اسپانیا می باشد و به کارگردانی David Cantolla و تهیه کنندگی Andy Yerkes در قالب قسمت هایی کوتاه و چند دقیقه ای ساخته شده است که از 1397 نیز از شبکه نهال با دوبله فارسی پخش شده است که هم اکنون از رسانه اینترنتی هیوامووی قابل دریافت می باشد این کارتون توسط شبکه ای انگلیسی زبان نیز برای کودکان پخش شده است و از محبوبیت ویژه ای نزد اکثر کشور ها برخوردار می باشد.

دانلود کارتون خارجی Let's Go, Pocoyo 2005

دانلود کارتون خارجی Let’s Go, Pocoyo 2005

داستان درباره ماجراجویی های یک کودک کنجکاو و شر است که دوستان زیادی دارد و در هر قسمت که داستانی جدید دارد کارهای تازه را تجربه می کند و حسابی هم برای اطرافیان خودش دردسر درست می کند هرچند که این کودک باهوش است اما گاهی همین روند موجب می شود دست به کارهایی عجیب بزند پوکویو نام این کودک می باشد.

********************************

دانلود انیمیشن سریالی پوکویو دوبله فارسی شبکه نهال

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود تمامی قسمت ها کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 10

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی یوسف پور
    3

    با درود
    آیا کارتون فوق سانسور دارد یا خیر ؟
    اگر دارد که دانلود نکنم ، چون بچه چشم و گوش بسته و احمق نمیخواهم.و اگر مانند کشوری متمدن فقط دوبله شده و حذفیات ندارد ، دانلود کنم.
    این کارتونها در همه جای دنیا ، تمامی مسایل اجتماعی و عاطفی و تفاوتهای جنسی را به آرامی برای حضور کودک در اجتماع به او یاد میدهند و کاملا استاندارد هستند و حذف هر بخشی از آن دروغی بزرگ به کودک است.

    1. PhuN
      0

      سلام بر شما این انیمیشن در حال حاضر ضبط شده از شبکه پویا سیما می باشد و به طور کلی فک نمیکنم آنچنان صحنه های خاصی داشته باشه که نیازی به حذفیات باشه .

    2. نوترون
      2

      حتی دارو هم برای هر سنی با ی دوزی تجویز میشود و برای بعضی سن ها ممنوعیت دارد
      مشکل ما اینه مردم یا متعصب میشن یا از شدت روشنفکری جو گیر
      برای ادای روشنفکری خودتون ذهن بچه ها رو خراب نکنید

  • مهدی یوسف پور
    5

    واقعا هم همینطوره و آنچنان صحنه ای ندارند این نوع کارتونها، در صورتی که ذهن مریض صحنه های معمولی را هم ، آنچنان میبیند. پس اگر مربوط به شبکه پویا و فیلتر شده در ایران است ، ارزش دانلود آنرا صفر میبینم .
    به هر حال ازینکه وقت گذاشتید و جواب بنده را دادید سپاسگزارم و امیدوارم در ساهلهای آتی سایت عالی و کم نظیرتون را بسیار بزرگتر و معروفتر ببینیم.

    1. محمد
      3

      من در به در گشتم تا اینجا سانسور شده پیدا کردم ، دمتونم گرم .

  • H.K
    0

    ممنون من در سایت کدومو توی بخش رده بندی سنیش چون برا ابجی کوچکم دنبال انیمیشن میگشتم این برنامه رو پیدا کردم خیلی ممنون که زمینه بارگیریش رو فراهم کردین

    1. Arvand
      0

      سلامت باشید

  • منصور
    0

    دمتون گرم . موفق باشید توی همه ی کارهاتون

  • مهدی
    0

    کیفیتش خیلی کمه ! چرا 720 نمیذارین ؟

    1. Arvand
      0

      بالاتر موجود نیست