لونه زنبور

فیلم لونه زنبور داستان را از اینجا آغاز می کند که پدر صابر جعبه ای را از مهتاب دزدی می کند. مهتاب و برادش او را می کشند ولی جعبه را پیدا نمی کنند که با خود ببرند. صابر و پسر خاله اش آن جعبه را در متروکه ای پنهان می کنند ولی پس از آن، متروکه تبدیل به یک پاسگاه انتظامی می شود....

دانلود فیلم لونه زنبور با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی لونه زنبور با کیفیت عالی و با حجم کم

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سعید خانی و نویسندگی محسن کیایی می باشد که در سال ۱۳۹۶ تولید و با فروش بیش از ۹ میلیارد تومان از پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران می باشد.

دانلود فیلم ایرانی لونه زنبور

دانلود فیلم ایرانی لونه زنبور

داستان فیلم لونه زنبور:

پدر صابر جعبه ای را که ارزش آن ۳۰ میلیارد تومان است از مهتاب می دزدد. صابر و مرتضی که پسرخاله هستند، جعبه را از از پدر صابر تحویل می گیرند. مهتاب و برادرش سراغ پدر صابر می‌روند و چون جعبه را به آنها نمی دهد او را می کشند.

در روز بعد از مراسم تدفین که در شهرستان برگزار شده بود، صابر و پسرخاله اش مرتضی به تهران می آیند. مهتاب که در پی جعبه خود بود، همراه با برادرش سراغ آنها می رود. به همین علت صابر و مرتضی تصمیم می‌گیرند جعبه را در یک متروکه پنهان کنند تا آبها از آسیاب بیفتد.

ولی زمانیکه برای برداشتن جعبه به آنجا مراجعه می کنند تا آن خانه تبدیل به کلانتری شده است. آنها دنبال راهی میگردند که وارد آنجا شوند و جعبه را که در یکی از اتاق های آن ساختمان خاک کرده بودند بردارند.

تنها راه ورود به آنجا را این می دانند که خود را سرباز جلوه داده و وارد آنجا شوند و موفق می شوند. ولی در همان روز اول ماموریتی خطرناک به آنها محول می شود و با یک سری سارق مسلح که طلا دزدیده اند درگیر می شوند.

مرتضی آنها را دستگیر می کند و در این بین صابر نیز تیر می خورد و به بیمارستان منتقل می شود. بعد از این قضیه متوجه می شوند تا یکی از کیسه های طلا گمشده است. مهتاب و برادرش که در تعقیب صابر و مرتضی بودند آن را ربوده اند….

لینک های دانلود فیلم زنبور عسل با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *