مانکن

مانکن:هر عشق بزرگ و بی همتا یک رقیب دارد یا اینطور تصور میکنند! مانکن پیرامون مشکلات اقتصادی اجتماع و همچنین مقایسه قشر ضعیف و قوی جامعه با یک دیگر است دو نقش اصلی این مجموعه عاشق یک دیگر می شوند اما انگار مشکلات زیادی را برای رسیدن به هم دارند و به علت مشکلات اجتماعی و اقتصادی با حوادثی متفاوت و زیادی مواجه می شوند...

دانلود سریال مانکن فصل اول با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود آخر این سریال اضافه شد

دانلود قسمت 27 سریال مانکن با 4 کیفیت اضافه شد

 

اخبار ساخت سریال مانکن :

این مجموعه متفاوت به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سال 1397 تولید و از سال 1398 توسط شبکه نمایش خانگی پخش شده است.

عوامل این سریال را معمولا با مجموعه های تلویزیونی نظیر آوای باران , آخرین دعوت و فاصله ها و دلنوازان می شناسیم اغلب آن ها اولین کار خودرا در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده اند و سریال مانکن به عنوان اولین اثرشان در این شبکه به شمار می آید با این وجود تا الان که 11 قسمت از این سریال پخش شده است مخاطبین زیادی را جذب خود کرده است و ظاهرا به سمت موفقیت حرکت می کند.هرچند این سریال قرار هست در قالب 26 قسمت پخش شود و هنوز گفتنی ها دارد اما به نظر می رسد کار حسین سهیلی زاده توانسته خیل مخاطبین را راضی نگه دارد و مورد استقبال علاقه مندان قرارگرفته است وهمچنین بسته به نحوه پایان آن میتواند نظرات متفاوتی داشته باشد.

با وجود استقبال مخاطبین از این مجموعه اما منتقدین این سریال را همانند سایر عناوین جدید شبکه های نمایش خانگی به عنوان یک کار ضعیف و سطحی می شناسند چرا که اگر از عناوین آغازین شبکه نمایش خانگی به این سمت و آثار جدید تر بیاییم متوجه می شویم که کارها به مرور ضعیف تر بوده است و برای سینما ایران یک نزول تلقی می شود.

شاید در هر یک از این سریال ها استفاده از بازیگران مطرح موجب می شود مخاطبین چشم خودرا به داستان های سطحی و تکراری ببندند و نزول سینما را متوجه نشوند.

دانلود سریال شهرزاد فصل اول

دانلود سریال مانکن فصل اول

ایفای نقش بازیگرانی همچون فرزاد فرزین در این مجموعه برخی دیگر از بازیگران مطرح موجب چشم پوشی از ضعف های سریال می شود هر چند ناگفته نماند این مجموعه همانقدر که مخاطب دارد به همان اندازه هم منتقد دارد و باید دید این سریال چگونه اتمام میابد و تبعات آن برای سینما کشور چیست.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *