افسانه اوک نیو

افسانه اوک نیو :این سریال در زمان امپراطوری چوسان روایت می‌شود. داستان درباره‌ی دختری به نام اوک نیو است که در زندان متولد شده و رشد کرده. وی به دلیل ...

  • کشور : کره جنوبی
  • کارگردان : Lee Byung-hoon و Choi Wan-kyu
  • ژانر : تاریخی درام
  • رده سنی : وارد نشده

دانلود سریال افسانه اوک نیو با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای The Flower in Prison 2016 با دوبله فارسی و کیفیت بالا

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قسمت اول تا آخر قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی سریال :

“گل‌های زندان” که در ایران با نام “افسانه اوک نیو” شناخته می‌شود، سریالی کره‌ای در سبک تاریخی-عاشقانه-اکشن است. پخش این سریال در سال 2016 از شبکه MBC کره جنوبی شروع شد که شنبه ها و یکشنبه ها در قسمت های 70 دقیقه ای پخش می‌شد و سپس در 51 قسمت به پایان رسید.همچنین این سریال از شبکه 3 سیما در 73 قسمت با زمان کوتاه‌تر پخش شد.

این سریال در زمان امپراطوری چوسان روایت می‌شود. داستان درباره‌ی دختری به نام اوک نیو است که در زندان متولد شده و رشد کرده. وی به دلیل مهارت بالایش به عضویت اداره پلیس در می‌آید اما به دلیل مشکلاتش با همسر برادر ملکه، مورد توطئه قرار گرفته به بردگی گرفته می‌شود. اوک نیو سپس به دنبال کسب قدرت می‌رود چرا که می‌فهمد تنها راه مبارزه با دربار و حمایت از زندانیان سلسله چوسان، داشتن ثروت و قدرت است.

پخش آنلاین سریال اوک نیو دوبله فارسی

پخش آنلاین سریال اوک نیو دوبله فارسی

سریال افسانه اوک نیو توسط مخاطبان و منتقدان بسیار مورد تمجید قرار گرفت و نامزدی ها و جوایز زیادی در جشنواره های مختلف کسب کرده است. از جمله جوایزی که این سریال کسب کرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
برجسته‌ترین سریال کره جنوبی در جشنواره بین‌المللی سریال های سئول، بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال بلند برای Jin Se-yeon، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای Jung Jun-ho، بهترین بازیگر تازه کار برای Seo Ha-joon و بهترین بازیگر کودک برای Jung Da-bin اشاره کرد. همچنین افسانه اوک نیو نامزد بهترین سریال شبکه MBC در سال 2016 شد.

 

عوامل ساخت سریال:

نویسنده: Choi Wan-kyu
کارگردان ها: Lee Byung-hoon و Choi Wan-kyu
تهیه کننده: Son Gi-won
تهیه کننده اجرایی: Kim Ho-young

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد رضا رضایی
    0

    همه چی عالی

  • زری
    0

    عالی بود.ولی یکم کیفیت صدا ضعیفه

  • علی
    1

    سلام سریال هاتون بدون سانسور هستن؟

    1. Arvand
      4

      خیر