آواتار 2009 Avatar

در سال 2154 انسان سیاره ای بسیار دور از زمین به نام پاندورا را پیدا کردند که موجوداتی خارق العاده در آن زندگی می کنند. انسان ها به دنبال استخراج سنگی با ارزش از این سیاره هستند اما موجوداتی به نام ناوی می خواهند جلوی این عمل را بگیرند...

دانلود فیلم سینمایی آواتار 2009 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی 2009 Avatar با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم Avatar:

آواتار فیلمی آمریکایی در سبک اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول آمریکا است که در سال 2009 اکران شد. کارگردانی این اثر را جیمز کمرون بر عهده داشته. آواتار تا قبل از سال 2019 که آخرین قسمت انتقام جویان اکران شد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما بوده است. این فیلم به دلیل اینکه اولین فیلم سه بعدی سینما بود تا حدود یک سال در سینماها پخش شد. آواتار با بودجۀ ای نزدیک به 250 میلیون دلار ساخته شد و توانست به فروشی بیش از 2.7 میلیارد دلار دست پیدا کند.

همچنین جیمز کامرون تایید کرده که سه فیلم دیگر قرار است به عنوان دنبالۀ این فیلم ساخته شود.

داستان در سال 2154 روایت می شود. انسان ها در یک منظومۀ دیگر سیاره ای به نام پاندورا را پیدا کرده اند. سیاره ای که موجوداتی شگفت انگیز در آن زندگی می کنند و سرشار از حیات است. انسان ها به دنبال استخراج سنگی با ارزش از این سیاره هستند اما موجوداتی انسان مانند به نام ناوی می خواهند جلوی انسان ها را بگیرند.

ساخته ای جدید از این سینمایی با نام 2021 Avatar 2  در حال ساخت می باشد و قرار است تا سال آینده اکران شود و علاقه مندان زیادی منتظری سینمایی دوم می باشند.

دانلود فیلم سینمایی آواتار 2009

دانلود فیلم سینمایی آواتار 2009

این فیلم در جشنواره ها بسیار موفق عمل کرد. در آکادامی اسکار برندۀ جایزه بهترین کارگردانی هنری و بهترین فیلم برداری شد و حتی نامزدی بهترین فیلم سال را هم کسب کرد. همچنین در جشنواره گلدن گلوب سال 2010 برندۀ جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال شد. تا به حال تنها پنج فیلم در تاریخ سینما فروشی بالاتر از 2 میلیارد دلار داشته اند که آواتار یکی از آنهاست.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *